Erlendmelk Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Hei! Da er det vel på tide å legge ut dette "prosjektet" Noen av dere husker kanskje min gamle bil, en grå e34 touring med rustpanser. Denne har jeg avskilta og bytta bort mot noen felger. Så i september kjøpte jeg meg en ny bil, calypsorot tds med manuell girkasse En eier i norge, eldre familiefar, gått ca 345k, dobbel takluke som virker, bakrute som åpner seg, shadowline lister, osv Ganske bra eksemplar. Dette er planene sålangt: - FELGER (har 17" BBS RS replica, 17" Artec MS og 18" M-paralell) - Coilovers (Fk coilovers liggende, blir montert straks.. ) - Proffsoting - Svart skinninteriør med sportsframseter - Chip (Ebay chip og oppjustert turbotrykk nå, men kommer til å fikse noe skikkelig senere) - M5 fangere - Gule frontlykter og baklykter med hvit blink - Div stereo - 3" eksos hele veien (2,5" uten katalysator nå og dieseltut bak) kommer sikkert mere senere... Akkurat nå er den inne på verksted for skifte av bremserør osv og tar etterkontroll Peiser på med bilder! Akkurat hentet den! Montert stereo ny og gamle bilen høst-stuk og M-paralell felgene vinter... vinter...... "bygde om" til finere blinklys.. Artec MS BBS RS replica Volvo 940 leppa nede på fangeren kommer til å monteres på tds'n frem til det blir m5 fanger tipper jeg FK coilovers! bilen skal bli lav Det ble veldig mange bilder, håper dere gidder se igjennom alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Fett Spyl på med bilder! Tror den blir bøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Ser bra ut dette, følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 følger med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hvor kjøpte du coiloversene fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Gleder meg! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Kuul bil Men selg de rs replicaene til meg. Du må iallefall ha 18''! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Dette blir tøft, følger med her ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Hvor kjøpte du coiloversene fra ? Kjøpte de brukt Kuul bil Men selg de rs replicaene til meg. Du må iallefall ha 18''! Neinei! disse replicaene er bare i 17 uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Her må det følges med! Blir spennendes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Da har jeg montert coilovers! Har ikke justert den ned foran enda, bak er det bra nok til å være midt på vinteren enda.. skal justere ned foran imorgen kommer vel bilder da og. montere denne igjen imorgen og montere denne Er bare hengt opp på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 får bestille de fra england for 7000 selv da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 får bestille de fra england for 7000 selv da:P Hehe, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 satt skruene til fjærbeina foran fast? åssen var det å få de av på din? skal gjennom samme prosedyr snart selv så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 satt skruene til fjærbeina foran fast? åssen var det å få de av på din?skal gjennom samme prosedyr snart selv så De satt ganske godt ja, har sikkert aldri vært løsnet! men jeg tok en skralle med ett rør på så kom de lett Men ett spm!! Når jeg bytta fjærbein foran tok jeg jo av koblingen til abs'en (den gule) og satt jo i den på coiloverene, men nå lyser ABS lampa.. hvorfor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå