Erlendmelk Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Nå har jeg justert ned litt foran Har fortsatt litt å gå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Nå har jeg montert volvo leppa vinterstuk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 få a de klistremerkene da vær så grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 haters gonna hate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 uten leppa var den fin, med = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Fin bil med riktig høyde! Men er veldig i tvil på den leppa di, ser for meg stuket du er ute etter, men tror ikke det passer helt gitt på bilen din:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 hehe, jajaja var akkurat ute å brøyta med den nå Men blir m5 fanger så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 HVORFOR lyser ABS lampa etter jeg skiftet til coilovers????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Ikke ta det personlig, men dette er malen på hvordan lage kebab. Vær så snill å få av den glorete leppen forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m535i e28 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 få bort na støgg leppå der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Likte leppen jeg, men om bilen hadde hatt noen heftige kantfelger og senk, og kanskje noen stickers i ruten så hadde det vært prikken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 haha, jaja, blir kantfelger til sommeren men noen som vet hvorfor ABS lampen lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Kan vel være den enkle grunn at du koblet den av og på? Hadde du batteriet tilkoplet mens du gjorde det? Jeg koblet av airbag'en på rattet mitt og på igjen, med batteriet på, og nå har jeg feilkode i speedometeret. Så jeg må få tak i et verktøy som sletter feilkoder og slikt Funker ABS'en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 batteriet var tilkoblet ja, og abs'en funker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 En kompis av meg monterte coilovers på en e34, å etter det lyste abs lampa. Der var det på grunn av at den ene ledninga til følern hadde blitt slitt av idet de gamle demperne ble fjerna. Feit bil med bra potensial, men må si meg enig med de over her at den leppa ikke passa på bilen! Men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå