Erlendmelk Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 okei, får sjekke det imorgen Leppa skal av snart sikkert, ca halvparten av klistremerkene har blitt slitt av allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Prøvde på Artec felgene og M-parallel felgene Artec-framfelgene må ha nye dekk, er jævlig ballong! Og høyden må finjusteres, hele bilen er skjev.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Litt mindre dekk og endel mer senk så begynner en å snakkes stance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Når det blir vår og faktisk sommerfelg-føre blir det dekk med skikkelig strekk på RS'ene og mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Så bra ut den her, følger med! Har selv en 525TD i samme farge som jeg har planer for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Idag har jeg fått vaska litt i motorrommet.. har sikkert ikke vært vaska på mange år! Slik så det ut i motorrommet like etter jeg kjøpte bilen! Nå. Også har jeg vurdert ei stund om jeg skal ha chrome eller svarte nyrer.. siden jeg har 2 sett så lakkerte jeg det ene svart for å se om det ble bra.. jeg likte det egentlig, hva tror dere ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Svarte nyrer såg best ut! Lakkerer du lykteringene og svart så blir det veldi bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 kanskje det ja! Har dobbelt opp av det og jeg, så det skader ikke å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 hvorfor har du ikke tilkobla vakumslangen til "klokka" på innsugsrøret rett før innsugsmanifoilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 egr du mener? Har blenda det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Svarte lykteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HWelde Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Ble mye finere helhet når de og ble svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 er i utgangspunkt motstander av svarte nyrer, men her gjorde det seg! Ser bra ut bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ble mye finere helhet når de og ble svarte Enig! er i utgangspunkt motstander av svarte nyrer, men her gjorde det seg!Ser bra ut bilen nå Syns jeg og Den kommer til å bli finere når jeg får på RS felgene, senka skikkelig.. + fangere og sideskjørt som er lakkerte helt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå