galekz Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Da har jeg gått til innkjøp av en 1993 E36 320i. Planene er mange, men har desverre ikke økonomi til alt på en gang så alt får komme litt etter litt Planene for bilen er: M-tech rundt hele bilen ( Inkludert DTM Leppe og M3 list bak ) BBS Style 5 felger 17x8" M-tech sport`s skinn Røde og Sorte baklykter ( M3 ) og sorte blinklys forran Sort taktrekk,stolper og dørkmatte Hellakkering ( Sterling Silver Metallic ) Høyde & Hardhetsjusterbar coilovers Har nå de siste dagene ribbet hele bilen og startet nedpussingen og fant ut at det var mindre rust på den enn forventet, men noe rustsveising må påberegnes... Blant annet hjulbuer og noe smått i bagasjerommet. Håper på positive komentarer og synspunkter Skal prøve å være flink å oppdatere med bilder underveis og legger ved noen bilder fra diverse fra den siste uken. Ps, beklager for dårlig bildekvalitet. Sånn så bilen ut rett før jeg kjøpte den Sånn den så ut når jeg tok over den Så begynte demontering innvendig Prøvde på Style 5 felgene som jeg vurderer å kjøpe Så etter full demontering begynte nedpussingen Pussepapiret som blir brukt Kjøpte "Facelift" Dashbord som skal inn i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Har vært en tur på verkstedet igjen idag, fikk ikke gjort så mye, men litt pussing ble det Jekket opp bakenden på bilen og fant ut at det både er skikkelig sperrediff og sveiset M3 forsterkninger bak Ikke akkurat det kjedeligste man kan finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Blitt prosjekt på deg å nå da Gå for style 5 felgene! Hvor er det du har verksted henn? Hilsen Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Hey Har nok blitt prosjekt på meg ja Er litt usikker på felgene, for har tilbud om full orginal mtech, så vet ikke helt hva som skal prioriteres først Felgene har kun rullet 10 000km så de er 100% strøkne Vanskelig valg Jeg og 4 andre kompiser har leid et verksted på rundt 350 kvadrat utenfor Bud ( Gamle GS-Bildeler sitt lokale ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 ah, nice! langt å reise da, prøver å finne noe selv da det er en ganske liten plass jeg holder på. Gå for felgene, mtech styling er lett å få tak i. Felger er sånt som kommer og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ja, er liksom det jeg tenker jeg å Er ikke hver dag en kommer over så strøkne eksemplarer som disse Satser på at bilen blir rimelig lik denne, da jeg satser på samme felgene og bilen er samme farge Er ikke akkurat en av de styggeste denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Johnsen Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Tøfft Mye bedre uten angeleyes lykter.. De felgene tror jeg passer godt med alpina fronten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Blir nok ikke noe angel eyes Syns Mtech fronten er mye finere, men det er min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 fine mål du har satt deg, blir bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Takk for det du Blir nok bra til slutt ja, som sagt så kommer ting litt å litt, så skal prøve å være flink å oppdatere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Spennende prosjekt! Men i ditt ståsted hadde jeg glatt godt for felgene M-tech kan man ta senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Blir nok til at felgene blir innkjøpt ja Kan ikke si noe annet enn at Style 5 er lekkert på E36 Så blir også felgene noe råere med 205/40/17 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 ser bra ut stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Lite gjort i det siste, men i dag fikk jeg tak i et nok så bra Mtech skinn interiør og et strøkent mørkt dørktrekk fikk montert opp dette idag, står igjen litt diverse småpjusk innvedig ennå men skal monteres fortløpende, blant annet "facelift dashbord" så er det bare å fortsette pussing og rustsveising Legger ved noen bilder! Noen som har noen tips til behandligsstoff til skinn som er slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå