Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Kjørte e36´en min hjem fra trening igår og plutselig begynte det en forferdelig hylelyd fra motorrommet. Når jeg var kommet meg hjem (etter ca 10 min) så var temperaturen akkuratt på det røde området. Åpna panseret og fant fort ut at den ene slangen fra radiatoren til motoren var hoppet av og koblingen var ødelagt. Fikk raskt tak i ny kobling, fylte på frostvæske og luftet ut, trodde dette skulle gjøre susen også med hylingen men den var fortsatt der.

Lurer derfor på om noen vet hva som kan være årsaken til hylingen ? Har ikke så mye peiling på bil, men kan skru litt og har hørt at det kan fort komme hyling fra registerreima om den blir altfor våt ? (Registerreima ligger rett under den koblingen til slangen som ble ødelagt).

På forhånd takk :)

Skrevet

da har du nok kjede og ikke regreim.. men kan jo hende det er viftereim eller noen av di andre reimene som piper/hyler og er sliten..

ta en titt og gå over reimene.

Skrevet

Tok å smurte hjula som viftereima går rundt på og det hjalp litt. Tok en kjøretur og nå så ser det ut som om lyden bare kommer når jeg mister fart, mest på lav fart (rundt 0-30km/t)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...