Ivar Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Bilen starter, men når den starter går den og humper og smeller litt, låter ikke bra. og plutselig kan den brå stoppe noen som har peil? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype. Vennligst les forumreglene før du poster.
vegard89 Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Hadde kanskje ikke vært så dumt å nevnt ossen motor du har og bil.. Men regner med det er en bmw siden du stiller spørsmålet ditt inne her. Så ossen motor og årsmodell?
bmw_odd Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 sikker på at registere står riktig? går den dårlig når du gir gass også eller bare på tomgang?
Ivar Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Går dårlig uansett, har fått satt det riktig men da banka det og låt ikke bra, han som eide den får hadde banka ventiler på den så jeg bytta toppen, men er redd for at den har banka sunt veiva eller noe lagre :/
bmw_odd Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 så han som hadde den før banka ventilene. Så kjøpte du bilen satte registere riktig og det banka enda. Så bytta du toppen og ventiler men den går fortsatt dårlig?
Ivar Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Nei, det som hadde skjedd med bilen da jeg kjøpte den var att kammen hadde skjært seg og banka en ventil, så kjøpte jeg en dele motor og tok toppen fra den og satte den på, men da jeg fikk start bråka det fært, smeller litt i potta og kan bråstoppe bare
bmw_odd Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Nei, det som hadde skjedd med bilen da jeg kjøpte den var att kammen hadde skjært seg og banka en ventil, så kjøpte jeg en dele motor og tok toppen fra den og satte den på, men da jeg fikk start bråka det fært, smeller litt i potta og kan bråstoppe bare sikker på at den toppen du satte på er i god stand? åssen bråka den fært? smalt det i potta eller var det ulyd fra selve motoren liksom?
Ivar Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Skrevet Februar 28, 2012 Ja, Driver å bytter motor nå. Det smalt i potta og komme noe ulyder fra selveste motoren, men motoren har nok fåt banka noen råder og noen lagrer tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå