jojr Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Dørene vil jeg tro går rett på uten problem, om de ikke har byttet noe i hengslene på disse to Men er det noen som vet om det elktriske i dørene går om hverandre? Elektriske vinduer på alle 8 dørene Modell E39 523iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 http://bmwfans.info/ Sjekk delnr her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Takk det var det jeg var redd for, kablene i dørene har forskjellig varenummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Jeg hang på en prefacelift dør på min facelift, byttet ledningsnettet da nettet på den nye døra var klipt, eneste jeg måtte gjøre i tillegg var å bytte om polene på ruteheismotoren, for når jeg trykket opp gikk ruta ned og motsatt. Er jo ikke vanskelig å flytte over ledningsnettet heller, av med dørtrekket så er det bare å ta ut og putte inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Ok da får jeg håpe det går, ellers må jeg flytte over alt inne i dørene også, for det er visst litt anderledes vindusmotor i facelift dørene. Men kan jo fortsatt håpe på at kontakten som kommer fra døren er den samme å går rett inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Hele vindusheis-opplegget er forskjellig, helt andre fester og en annen mekanisme. Fungerte fint på min ihvertfall, bortsett fra at jeg måtte bytte om på ledningene til vindusheismotoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Du kan vell sikkert få det og funke vis du klipper og lodder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Nåfikk jeg byttet dør, utrolig mye de har klart å få plass til i en dør i grunn. Måtte ta med ledningsnettet fra pre-faceliften og bytte ut, koblingen til vindusheisen var heldigvis lik¨å da gikk det greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå