Benjamin123 Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Takker for alle svar, problemet er løst
todleif Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Viss servicen var "glemt" på ein so ny bil, hadde iallefall eg ikkje vurdert den bilen! Da har den nok kjørt ein del km på same oljen. det er iallefall ikkje idéelt!
Benjamin123 Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Ble litt skeptisk til det samme, så er derfor jeg gjerne ønsker å høre hvilken type service dette er... Takk for svar forresten
Benjamin123 Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Er det mulig forresten at man kan sjekke slitasje på motoren ved en evt kompresjonstest? Og gjør NAF det på sine salgstester?
Blackline Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Er vanskelig å "glemme" service på E90, i og med at kommer opp service hver gang du starter opp bilen hvis man har overkjørt intervallet:)
gallay Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Er vanskelig å "glemme" service på E90, i og med at kommer opp service hver gang du starter opp bilen hvis man har overkjørt intervallet:) Helt enig med deg. Men, jeg ville gå for en annen bil om ikke de kan bevise riktige tilstanden til bilen.
Dan Skrevet Februar 27, 2012 Skrevet Februar 27, 2012 Kommer jo opp en påminnelse i god tid før den skal inn også, så her har nok eier gitt blaffen. Syns du skal følge opp og gjøre det samme.
Benjamin123 Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Skrevet Februar 27, 2012 Takker så mye for svarene, viste seg bare at det var stemplet som var glemt og at verkstedet kunne dokumentere dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå