bmwgrace Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg kommer i E34'n til sørlie, om ikke annet blir.planlagt. vil gjerne ha med e46n min og, men manko på sjåfører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Fint å skrive med touch ser jeg.. punktum og mellomrom man fort gå for det samme ser jeg . Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Stiller forresten med kamera og GoPro. Vil komme bilder i nesteneste utgave av bmwccn's fahrfreude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Noen som trenger sjåfør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Noen som trenger sjåfør? Fler som er uten bil altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Noen som trenger sjåfør? Kjør convoy med oss ned.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Nja.. Spørsmålet er om jeg i det hele tatt har råd til å drifte turen opp og ned med egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Noen som trenger sjåfør? Kjør convoy med oss ned.. hihi Kan kjøre 320en eller alpina'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Sørlie låner den bare til meeg :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 .... Men får se, har fått tak i alle dela til e34en nå, så godt mulig jeg tar turen nedover med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 har fått endel PM's nå listen er oppdatert! bare å fortsette å PM så legger jeg deg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Er nok ikke mange som kommer bak rattet på den bilen gitt Men blir nok dårlig med felleskjøring da vi drar på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har hus der nede, kan jo ta inn der for natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 KAN KJØRE CONVOY FORDET ....... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå