Wendel Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Noen fra Grenlandsområdet som skal bortover tru? Kanskje jeg skulle tatt en tur med turbotralla hvis været holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Kræsjer jo med et par andre event, men blir kanskje en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Blir det fint vær så tar jeg meg en tur med 540'n tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 du kommer uansett duuu johnja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Noen fra Grenlandsområdet som skal bortover tru? Kanskje jeg skulle tatt en tur med turbotralla hvis været holder seg. Vi er en liten gjeng, om ikke folk ombestemmer seg. Rundt 5-6 stykk (i hver sin bil) fra Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Noen fra Grenlandsområdet som skal bortover tru? Kanskje jeg skulle tatt en tur med turbotralla hvis været holder seg. Vi er en liten gjeng, om ikke folk ombestemmer seg. Rundt 5-6 stykk (i hver sin bil) fra Skien Dette liker vi! håper alle kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Noen fra Lillestrøm/Romerike som skal nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Regner med at vi kommer hvertfall 4stk fra Nittedal/Lørenskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 hm, hvem er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Tar nok turen sammen med 3-4 andre fra Nittedal/Lørenskog Edit: Lasseln var visst før meg... Jeg er en av de 4 hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 hm, hvem er de? Antar at den var til meg, siden den kom så tett på Blir meg, Danielk, Kebabtralle og Saltkjelen. Forhåpentligvis også Jacobsen91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 ja, var nok til deg men det blir gromt *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 ja, var nok til deg men det blir gromt *glede seg* Forventer egentlig å se en E34 Alpina når jeg kommer dit. Kan du følge opp forventningene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Han skal nok ta med alpinaen. Skal shines litt før treffet å Mye mulig jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Får vel ta turen å "juge" litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå