Glenglen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 5cm snøfall i Tønsberg i natt.. Men vi satser på bedre føre om en mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Det forsvinner! Jeg har bestilt sol og tørt vær den dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Det forsvinner! Jeg har bestilt sol og tørt vær den dagen! Supert! nå ser det faktisk ut som snøen blir borte ja, du er jo regne værmannen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Dette høres knallbra ut, gutta! Jeg stiller nok, men ikke kikk på rusten min..... Kan også høre med de andre i styret om dette er noe vi i BMWCCN Vestfold bør støtte opp om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Får vel ta med campingstol og en termos med te vel Ska vi slå følge til treffet, eller? Morsommere å kjøre sammen med noen synes jeg. Jeg skal prøve å lure med FTE og Anders87 også, så kanskje vi blir en liten gjeng. Jada, så får vi med 628Csi og Robkill også Får se om jeg får hivd sammen e34'en innen den tid, så er det ikke umulig at jeg henger meg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ser det er mange som "må bli ferdig med bilen" her, er jo over en mnd igjen til treff så burde gå ann å få det meste kjørbart vell Vil jo ha flest mulig forskjellig BMW'r til å komme hit til Tønsberg å besøke oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Kjørebar stand skal jeg klare å få til! Verre med utseende, men bilen tåler å dra på treff alikevell! skal da fikses opp etterhvert uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 hvilken bil stiller du med robkill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Min er "pen langt ifra, men langt ifra pen", som folk sier ;P Så det skal du ikke tenke på robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 hvilken bil stiller du med robkill? Jeg stiller med 732i'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Ser ut som jeg må trekke meg allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hva med e30'en da Torek? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Ser ut som jeg må trekke meg allikevel Nei nei nei nei, du får ta ut e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Hmmm, vurderes. Kan kanskje ta en tur med touringen om ikke noen er redd for å få aids av reperasjonslakkering og rust her og der (rart hva som kan dukke opp en mnd etter kjøp). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Du kan stille henne ut (parkere) ved min.. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå