Gå til innhold

525 91mod SOLGT!


hypah
 Share

Anbefalte innlegg

290000km

Ikke skilt

Sprekt frontrute

Non vanos

Slakk i ratt

Har kun vinterhjul til den..

Godkjent senkesett i vognkort iflg tidligere eier. Skal sjekke opp dette før evt salg :)

Starter og går.. Kjøpte den etter den hadde stått i 3-4 år uten å ha starta mtp vinterbil, men ble ikkeno av. Vet ikke tilstand på alt da jeg bare har prøvd den 2-3 ganger etter start og ikke hatt den på bukk og sett på den. Ganske bra for rust, er litt nederst på et par hjulbuer, nederst på dører og rundt jekkfester, men ellers veldig bra i hjulbuer osv.

Førerdør går ikke i lås, så den står oppe.. Veit ikke helt åssen det er med alt det elektriske inni heller etter at eieren nappa ut ettermontert alarm.. Stygt førersete

Er en del rot inni etter tidligere eier..

Kan fikse bedre bilder når batteri er lada og jeg kan kjøre den ut :)

Kan byttes i no gromme deler til e28..

99428124

20120226_134840.jpg

20120226_134954.jpg

20120226_134922.jpg

20120226_134852.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet du forresten no om bilen?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Jah, Eidsvoll var ikke noe for meg :P

Veit vell sikkert ikke noe mere enn deg. Han har jo hatt bilen ganske lenge. Den har stått en stund etter han avskilta den grunnet tap av lappen.

Jeg husker bilen som du beskriver i den stand den er i. Alarmen nappa han ut fordi han trodde det var det som gjorde at den ikke starta. Vi prøvde ut forskjellige ting når jeg en gang skulle kjøpe den i 2009 eller noe. Byttet hjerne, bensinpumperele osv. Men det hjalp ikke. Hva var feilen?

Førerdøra trenger en ny lås. Frontruta blei knust da det datt noe ned fra garasjetaket.

Ellers så har han vell tatt ganske greit vare på bilen. Broren er ihvertfall en ihugga Bmw entusiast :)

Fulgte det ikke med noen M-Countur felger? 8.5 og 10.5 bredde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke en helt liten distanse du flytta heller da ;)

Ja, alarmen er nappa ut ja.. Er helt kaos av ledninger der.. :P Feilen var DME rele.. Jeg bytta ihvertfall, DME, bensinpumpe og lamdba rele og da starta den :)

Bilen er bra den, lite rust bortsett fra nevnte og bra i lakken iforhold til alderen, men bærer jo preg av å ha stått i mange år.. Han kjører ihvertfall en feit X5 med bra felger nå :)

Joda, fulgte med felger, men de skal på E28n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...