marcusss Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Tenkte å legge ut min Engelskregistrerte E34 525IX for salg. Kan informere om at det koster 58 000 å omregge bilen slik at du kan få norske skilter Selges på bud. Tar gjerne mot bytteforslag. Ikke bare BMW. men helst en BMW e34 eller e36 skambud vurderes, over 15 tusen Positivt -Bilen har gått 137 000 km. -Finnes ikke rust. -Tigth kasse -Recaro delskinn, med barløsning uten hull. -Hella lykter -Elektrisk takluke -Avtagbart hengerfeste -Komplett verktøysett -Elektriske vinduer -Ingen u-lyder, bruker ikke olje eller vann. -Ny termostat -Ny vannpumpe -Sanblåst og lakkert: Termostatdeksel,gasspjel, oljefilterlokk Negativt -Burde bytte fremre høyre drivaksel Legger med noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Bud på 25 000,- er mottatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 MÅ BORT! Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Skambud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 hvor mye skal du ha for bare setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Selger helst komplett med bil, men hvis jeg selge det så må jeg nesten ha forrhondssolgt resten først;) Send om med bud da jeg ikke aner hva dette er verdt;) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Flere bilder av intereøret og diverse hull/rifter hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 hvorfor selger du ikke for 25 tusen? erre noe gull på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 hvorfor selger du ikke for 25 tusen? erre noe gull på den? er vel fordi den er engelsk registrert? koster litt peng å få den godkjent og greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 står jo at han har bud på 25 tusen! da ville jeg solgt fort som fy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 står jo at han har bud på 25 tusen! da ville jeg solgt fort som fy:) useriøs kjøper kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 ja kan være mange grunder:) derfor jeg spurte så jeg slapp og spekulere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Var en veldig lite seriøs kjøper, selges for 15 000 !! MÅ BORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Er vel ikkje akkurat så seriøs kjøper du heller marcusssssssss.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 kan gi deg 12.- henter i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå