Gå til innhold

[Løst] Montere chromelist på støtfangerlist uten chrome?

The Edge
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk tak i brukt PDC til å montere bak på e39'en.

Viser til http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 242P282P2T" onclick="window.open(this.href);return false; for referanse.

Der fulgte det med støtfangerlist (nr 2 og 4 på bildet i linken over) til bakfangern med sensorer montert. På disse listene er det ikke chrome øverst slik som det er på listene på min. Kan jeg flytte over chrome'en fra støtfangerlistene mine til de støtfangerlistene med pdc-sensorer i?

Chromelistene er jo en egen del(nr 3 og 5 på bildet), så skulle tro de gikk an å flytte over.

Spørsmålet er om støtfangerlistene med og uten chrome er like sånn at det går ann å flytte over chrome listene.

Noen som har gjort det, eller vet?

Kjedelig å demontere bakfangern bare for å finne ut at jeg ikke kan flytte over chrome og bruke listene med sensorene i.

Edit: Ble løst ved å bare borre hull i de originale chromline listene og flytte over sensorfestene og limefast sensorfestene fra shadowlinelista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikkje pga det er ikkje spor til kromlista på det svarte listverket. Så lenge det er svart shadowline list. Men ny list med krom koster nok ikkje allverdens med penger.

Det var da dumt, men det koster sikkert ikke allverden nei. Takk for info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å flytte kromlist pga støtlist er fra 2001 modell fangen. Det er litt forskjellig for preface fangen. Jeg har montert foran PDC på min bil (produsert i 10/99) med kromlist. Jeg tok av kromlist og boret hull i henhold til spor på støtlist. Limet på stativ som holder PDC sensor på plass. Jeg måtte skjære litt innvendig på kromlist slik at den passet inn på stativ. Det var ikke store jobb. Hvis du bommet på å bore hull, kostet det ny list.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å flytte kromlist pga støtlist er fra 2001 modell fangen. Det er litt forskjellig for preface fangen. Jeg har montert foran PDC på min bil (produsert i 10/99) med kromlist. Jeg tok av kromlist og boret hull i henhold til spor på støtlist. Limet på stativ som holder PDC sensor på plass. Jeg måtte skjære litt innvendig på kromlist slik at den passet inn på stativ. Det var ikke store jobb. Hvis du bommet på å bore hull, kostet det ny list.

Ja, det er det jeg tenker å gjøre også, prøve å lirke av sensorholderne på shadowlinelistene og borre hull i og montere holderne på chromeline listene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se om jeg finner den gamle bildet med sensor på listen med kromlist.

Flott :)

Liker bilen din :) Og mange gode diy.

Her er bilder av gammel type støtlist med kromlist på :D :. Det siste bildet er på hjørnet. Håper på å finne bildet med hele fangen. Det er litt hard å finne igjen.

IMG_6416.jpg

IMG_6419.jpg

IMG_6416.jpg

IMG_6414.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...