jojr Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Jeg byttet dør og satte over lås og lukkemekanisme, når jeg prøvde å lukke døren holdt den seg ikke igjen, (trengte også justering) men så dyttet jeg døren intill og låste for at den skulle holde seg igjen. Men når jeg låste opp ville ikke døren åpne seg. Låsen går opp og ned men når jeg tar i håndtaket på innsiden og utsiden åpner ikke døren seg. vaieren fra bort til mekanismen sitter på, både fra innsiden og den som går fra håndtaket på utsiden. NÅ sitter jeg da med en dør som er lukket, er det noe jeg kan gjøre for å få åpnet. det er ikke dørtrekk på døren så kommer til mekanismen. Er det noe som kan ha gått ut av spor eller lignende som gjør at ikke den åpner seg, eller kan det være fordi døren ikke er justert riktig 3 innlegg på dette hersens dørbytte, men lærer stadig, takk for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Hva om du får noen til å presse igjen døren samtidig som du prøver å åpne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Har forsovet forsøk det også, men prøve litt til, men lurer på om det kan være noe inni mekanismen som ikke er på plass eller oe en kan pirke på inni der for å få opp døren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Fikk tatt av dørhåndtaket på utsiden, å det viste seg at det ikke var satt på riktig slik at det ikke fikk dyttet opp mekanismen når du dro i det. Det gjorde tydelivis at døråpneren inni bilen heller ikke virket. Så nå er både dør og lukkemekanisme i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå