kevin1982 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 driver å bygger om bilen og sitter å lurer på farge jeg skal ha på bilen veldig lyst på silver stone blue. har prøvd å google rundt for å se silver stone blur e39 med work meister s1 felger. har sett felgene på lemans blue. men lyst å se flere farger. men finner ingenting. hvis noen kommer over noe så sendt meg noen bilder. det hadde jeg satt pris på. på forhånd TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Prøv denne. Hvis du finner bil, felg og farge er det sikkert noen som kan hjelpe deg å trylle. viewtopic.php?f=6&t=35817 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Prøv denne.Hvis du finner bil, felg og farge er det sikkert noen som kan hjelpe deg å trylle. viewtopic.php?f=6&t=35817 Da skal jeg legge inn bilder og felg. også håper jeg noen kan trylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Prøv denne.Hvis du finner bil, felg og farge er det sikkert noen som kan hjelpe deg å trylle. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=35817 Da skal jeg legge inn bilder og felg. også håper jeg noen kan trylle Da har jeg tenkt å legge ut noen bilder av noen BMW E39 med de fargene jeg vurderer å lakkere på bilen min. legger også med WORK S1 felger jeg har tenkt meg. legger også ut et bilde av en e39 med lemans blue farge og felgene jeg har tenkt meg. tenkte kanskje noen som er flinke til å redigere kunne bruke di bildene. Dette er fargen jeg lurer mest på... Jeg lurer også litt på sølv. men må se litt med felgene på etc etc Her har vi felgen Her er bilen i Lemans blue og WORK felgen. å forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Fint hvis du skriver biltype i emne slik at det blir litt lettere ved evt. søk frar andre brukere som lurer på det samme/lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Fint hvis du skriver biltype i emne slik at det blir litt lettere ved evt. søk frar andre brukere som lurer på det samme/lignende. jeg prøvde å endte det nå nettopp, men fikk ikke til. skal prøve å endre den på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå