Gå til innhold

Partymusikk E30 M3`n selges i deler | Skalha understell selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne bilen vart egentlig solgt til en kompis, men han får ikke tid eller plass til denne bilen! Så da selger jeg den i deler da den bare er godkjent til mai. All skryt til den luringen som har fått skilter på denne bilen, men neste mann klarer nok desverre ikke dèt! Hehe :P

Motor & gir selges kun samlet sammen med ledningsnett og hjerne. Jeg kan gå ned på pris da clutch Må byttes! Link viewtopic.php?f=14&t=204615 ( Jeg tror det er M20 Getrag 260 kasse og ikke tilhørende M50 kasse som jeg har skrevet i annonse ). Jeg har også en film snutt jeg kan sende over mail, hvis det er ønskelig.

Jeg kan jo også legge med link fra den gamle annonsen! Link viewtopic.php?f=38&t=198348

For min del hadde det vært gromt å selge skallet uten understell, motor & gir! Grunnen til det er at blant annet sideskjørt er sparklet inn i breddingen. C stolpe er poppet meiner jeg. Carbon bakluka er jo tilpasset med "panserlåser". Men for all del, kom med bud på diverse deler :)

Oversikts bilde. Felger er også til salgs!

bi7tn1kwjcqjv6kzwwfj.jpg

Lexan bakrute. En luring som tok på maskerings tape og limet svei seg fast i sola :P

peeoso3o3z6h4uuzg828.jpg

Ser sparklinga av breddinga sprekker opp. Carbon luka var skrudd igjen i hjørnet før mitt eie

e9ulskduowaxn18iza4u.jpg

M3 fangeren bak kan bli fin med litt arbeid, men noe ujevne overflater er det

53p8fpyytsbp0d0a0q8g.jpg

Her ser man at GTS skjørtet er sparklet inn. Det var en gang ganske tøft :P

xf86bttbqo452mgj6ief.jpg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

7coibuiwtlvsj8d5xukp.jpg

Noe rust på frontplata under lyktene og blemmer på panser

euygtlgy1evee2f1pjm4.jpg

Her er beviset på at det er stål :P

cwm5sj20v17jqewvhvxj.jpg

Klar lakken flasser, fordi forrige eier har skrudd fast luken oppe i hjørnet der..

fhq6paseofhzcvbuqv9w.jpg

Rust i gulv på passasjer siden!

rsxpf58d0yzlwebm021x.jpg

Skrevet

Brock B1 felgene trenger 2 nye senter deksler og samt 2 nye bak dekk! Foran bygger de 8,5 x 17" ET 13 (må spaces ut 5mm så de ikke toucher kalipter(følger med)). Bak bygger de 10 x 17" ET 20. Disse er alle 4 x 100 :)

Skrevet

Hehe heh. Takk takk! Jeg tar det som et kompliment jeg :) Med denna doningen så har jeg kjørt i fra ganske mange sportslige biler! A3 og A4 med turbo, T5, Mr2, celica, calibra også holdt den jaggu følge med den barnsligste ferrari'n med tanke på heste krefter! :P Ikke det at jeg prøver å skryte den opp i skyene her, men jeg har hatt det utrolig artig med denna bilen :) Men nå må den nesten vike skal jeg klare og få i gang turbo bilen til E30 Meet!

Skrevet
Med denna doningen så har jeg kjørt i fra ganske mange sportslige biler! A3 og A4 med turbo, T5, Mr2, celica, calibra også holdt den jaggu følge med den barnsligste ferrari'n med tanke på heste krefter! :P

Tviler ikke, denne går meget godt til kun å ha en m50 :) Synd at det er penga som rår, hadde henta den tvert..

Skrevet

Bilen er Eu godkjent til mai, men jeg kommer til å levere skilter så fort turbo bilen min kommer seg til et lakk verksted. Jeg får besøk i morra for å vurdere grunn arbeidet, så det kan skje ganske fort! Bilen er kjørbar! Om noen vil stikke av med hele doningen, så er det mulighet for det en liten stund til! :)

Skrevet

Jeg har satt en minste pris på 20 lapper! Men det blir uten alle de felgene som er på diverse bilder. Da blir det med orginale 14" hjul. Og rattet er ikke mitt, så da blir det et orginalt et.

Bare motor&gir og understell runder den summen :!:

Skrevet

Det er vel egentlig understell jeg vil ha selv, hvis bilen selges i deler! Så inntil videre er det uaktuelt desverre.

Bare bremser og understell foran er kostet på over 10 lapper sommeren som var, så jeg vil bruke det meste på en av de andre E30`ene jeg har!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...