Skropelen Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei. Har ein fin og velholdt e46 tilsalgs. Det er svart skinn interiør med varme i seter fremme. Ellers av utstyr er det hengerfeste, 15" 17" og 18" felger. 15" står det på nesten heilt nye Hakkapelita piggfrie, 17" er 2 dekk ok og 2 andre må byttes. 18" er greie dekk, med mye mønster. Bilen er blitt senka med coiloversett og hjulstilling tatt etter dette. Service intervaller fulgt, seinest sommaren 2011. Ingen oljelekasjer på motor. Nett bytta luftmassemåler, hatt aircondition service, ny lamdasonde og kamsensor. Eg bytta og vindusviskermotor bak, men denne slutta plutselig å gå igjen. Har ikkje feilsøkt på den enda. Bilen kan heves igjen, om ønskelig. Bilen har eit par minus (etter forrige eiger), ein bulk i panseret, på siden av grillen, og varmetrådene bak er ødlagt. Ellers synst eg det er bra bil som eg vil selge grunna kjøp av ny. Km stand : 205 000 Pris : 60 000,- Kjøper betaler omregistrering. Fant ikkje interiør bilder av bilen, men skal få tatt ein av dei nermaste dagane. For spørsmål og komentarar er eg tilgjengelig på pm. Mvh Kjetil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soulfade Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Stord. Det ligger imellom Stavanger og Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Bilen har og elektrisk taluke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Eu ok sommer 2011 og årsavgift blir betalt i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Må jo berre komma med bud og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 skal få lagt ut interiørbilder i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 tlf nr du kan nås på? Evnt kontakt meg på: 41 40 88 22. Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Beklager seint svar! men la bilsalget litt på is, men har nå funnet bil jeg vil ha. Kjøpte for 1 uke sida heilt nye nokian hakka blue til 7000,- skal få tatt bilder av interiøret i dag. Bilen er i daglig bruk og er veldig god å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34515886 Skal ha 60 000 for bilen, så kommer omregistrering i tillegg Løp og Kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Ingen her inne som vil ha seg e46 touring? Kommer ein å ser på den på Lørdag, men hadde vært kjekt å sett denne igjen på bimmers Det er lov og komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Har du noe bilder av bulken på panseret ? Er det noe rust ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Kan ta eit bilde i måro, veit om ein rustflekk akkurat i innstigninga på passaskjersida, sikkert etter ei med høghela sko ellers trur eg ikkje det er meir. Eg har ikkje brukt bilen så masse, ho eg bur i lag med har kjørt til og fra jobb i den stortsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå