Gå til innhold

Fin og billig. 318i Touring. -Nye Bilder!


Skropelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ein fin og velholdt e46 tilsalgs.

Det er svart skinn interiør med varme i seter fremme. Ellers av utstyr er det hengerfeste, 15" 17" og 18" felger. 15" står det på nesten heilt nye Hakkapelita piggfrie, 17" er 2 dekk ok og 2 andre må byttes. 18" er greie dekk, med mye mønster. Bilen er blitt senka med coiloversett og hjulstilling tatt etter dette. Service intervaller fulgt, seinest sommaren 2011. Ingen oljelekasjer på motor. Nett bytta luftmassemåler, hatt aircondition service, ny lamdasonde og kamsensor. Eg bytta og vindusviskermotor bak, men denne slutta plutselig å gå igjen. Har ikkje feilsøkt på den enda. Bilen kan heves igjen, om ønskelig.

Bilen har eit par minus (etter forrige eiger), ein bulk i panseret, på siden av grillen, og varmetrådene bak er ødlagt. Ellers synst eg det er bra bil som eg vil selge grunna kjøp av ny.

Km stand : 205 000

Pris : 60 000,- Kjøper betaler omregistrering.

IMG_2778.jpg

IMG_2828-1.jpg

IMG_2763.jpg

IMG_2770.jpg

Fant ikkje interiør bilder av bilen, men skal få tatt ein av dei nermaste dagane. For spørsmål og komentarar er eg tilgjengelig på pm.

Mvh

Kjetil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Beklager seint svar! men la bilsalget litt på is, men har nå funnet bil jeg vil ha.

Kjøpte for 1 uke sida heilt nye nokian hakka blue til 7000,- skal få tatt bilder av interiøret i dag. Bilen er i daglig bruk og er veldig god å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta eit bilde i måro, veit om ein rustflekk akkurat i innstigninga på passaskjersida, sikkert etter ei med høghela sko :P ellers trur eg ikkje det er meir. Eg har ikkje brukt bilen så masse, ho eg bur i lag med har kjørt til og fra jobb i den stortsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...