Julian Sommer Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Mange her som skal innover å cruise i Halden og Strømstad på Skjærtorsdag, som i år blir 5. April? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Blir nok en tur med min e34 hvis den går til den tid Men da drekker jeg, så blir vell noen andre som kjører tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Kjør pent, jeg har vakt på Falck/NAF i Halden i påska og vil IKKE ha noen av dere bak på flaket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 skal selvfølgelig en tur nedover, vanligvis er vi ei kolonne på rundt 40 biler:) En årlig tradisjon det. Her er det ei facebook-gruppe: http://www.facebook.com/events/155179174578255/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Kan jeg spørre hva du skal kjøre, turbodiesel? Du har jo en del interessante klassikere av noen biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Kan jeg spørre hva du skal kjøre, turbodiesel? Du har jo en del interessante klassikere av noen biler! Hehe, er faktisk usikker. I fjor var det w123 limo. Blir i hvertfall å ta seg en dram hos noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Den hvite limoen? Tok masse bilder av den, og du ser den på noen av filmene fra treffet på Youtube Jeg kjørte mørk grønn flakes-lakkert corolla ae80, men 17" og sølvstripe på sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Den hvite limoen? Tok masse bilder av den, og du ser den på noen av filmene fra treffet på Youtube Jeg kjørte mørk grønn flakes-lakkert corolla ae80, men 17" og sølvstripe på sia Aha, stemmer. Det er tøft:) I år skal jeg få filma litt tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Funderer på om det blir å ta turen i år også! Skal være like ved grensa i påsken uansett i fjor i min knall gule mercedes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Har endelig skikkelig kamera å ta med nedover, så blir maaaaasse fotografering denne gangen. Når er det lurt å møte opp i Halden før turen går videre nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Oppmøte på Shell på Strømmen kl 7 for kolonnekjøring nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Hvem fra Bimmers skal til strømstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Hvem fra Bimmers skal til strømstad? Jeg skal i en alldeles svær kolonne var vel 2-3 kilometer med biler i fjor, så håper på noe liknende i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Kolonne blir det! men snakker vi om en egen bmw kollone? Noe spessielt som er arrangert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Var en tur nedover i fjor med Robkill i Bygdeservicebilen(Mercedes S124) og det var morro, men har ikke tid eller ork til å gå gjennom noe slikt igjen haha, full fra morgenen utover hele dagen og ble vel ikke edru igjen før langt ut på natta.. Jeg taler vel for både Robkill og meg nå, begge tok seg noen timer på øyet da vi var hjemme før vi dro ut på fest på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå