Gå til innhold

Ønsker å kjøpe felger med sommerdekk til BMW E39, helst 18"

tobiasw
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å kjøpe felger med sommerdekk til BMW E39, og er ute etter 18". Dekkene må være gode, og jeg vil gjerne ha så mye info som mulig; ET, navdim., bredde, dekkdim. osv :)

Skulle gjerne hatt AC-Schnitzer-felger som disse; bmw_540i_with_ac_schnitzer_wheels_4_1-800-600.jpg

Eller så er 18" M5-felger av interesse. Hvis du har noe annet liggende med gode dekk, så kan du legge ut info og bilder her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ønsker å kjøpe felger med sommerdekk til BMW E39, og er ute etter 18". Dekkene må være gode, og jeg vil gjerne ha så mye info som mulig; ET, navdim., bredde, dekkdim. osv :)

Skulle gjerne hatt AC-Schnitzer-felger som disse; bmw_540i_with_ac_schnitzer_wheels_4_1-800-600.jpg

Eller så er 18" M5-felger av interesse. Hvis du har noe annet liggende med gode dekk, så kan du legge ut info og bilder her :)

http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/m ... 7673060670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har M felger til salgs, har sitti på e39 og passer rett på...innpress ET20 8x18" felger med 245/40-18

Dekkene er ikke helt hundre, det ene bak ble skjevslitt så har 2 splitter nye som kan følge med om prisen er rett..

framdekkene bør klare litt av sesongen før de må byttes iallefall.

Ta en titt og gi bud om du er int.

viewtopic.php?f=18&t=220426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har M felger til salgs, har sitti på e39 og passer rett på...innpress ET20 8x18" felger med 245/40-18

Dekkene er ikke helt hundre, det ene bak ble skjevslitt så har 2 splitter nye som kan følge med om prisen er rett..

framdekkene bør klare litt av sesongen før de må byttes iallefall.

Ta en titt og gi bud om du er int.

viewtopic.php?f=18&t=220426

Fikk inntrykk av at disse er solgt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan tilby er m5 Replica felger, 2 gode dekk og 2 dårlige, kan brukes til gøy før omlegg;)

Skal ikke ha noe mye for dem da dem bare ligger å samler støv;)

PM med interessere og evt bud.

///Frank

PM sendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...