tobiasw Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Hei! Jeg ønsker å kjøpe felger med sommerdekk til BMW E39, og er ute etter 18". Dekkene må være gode, og jeg vil gjerne ha så mye info som mulig; ET, navdim., bredde, dekkdim. osv Skulle gjerne hatt AC-Schnitzer-felger som disse; Eller så er 18" M5-felger av interesse. Hvis du har noe annet liggende med gode dekk, så kan du legge ut info og bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 viewtopic.php?f=18&t=214469 Om disse er aktuelle, kan jeg sende mer info, et osv.. Har ikke det helt klart for meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=214469Om disse er aktuelle, kan jeg sende mer info, et osv.. Har ikke det helt klart for meg her. Ikke helt min stil, men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Noen som har noe fint til E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Har disse for salg om det kan være av interesse. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=208739 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Har disse for salg om det kan være av interesse.http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=208739 Det begynner å ligne noe ja Er bare usikker på hvordan det vil bli seende ut på min Touring uten senk eller spacere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kes Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hei!Jeg ønsker å kjøpe felger med sommerdekk til BMW E39, og er ute etter 18". Dekkene må være gode, og jeg vil gjerne ha så mye info som mulig; ET, navdim., bredde, dekkdim. osv Skulle gjerne hatt AC-Schnitzer-felger som disse; Eller så er 18" M5-felger av interesse. Hvis du har noe annet liggende med gode dekk, så kan du legge ut info og bilder her http://www.facebook.com/?sk=welcome#!/m ... 7673060670 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Selvom det kom snø idag ( ) trenger jeg nye sommerdekk ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eped75 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 har disse til salgs da bilen er solgt... 235-35-19 foran 265-30-19 bak brukt i 2 dager svar meg på epost da j ikke er på dette forumet hver dag e-ped@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Litt usikker på den stilen til E39, vurderte GS Infinity (er det dem kanskje?) men har blitt usikker. Vil i utgangspunktet ha 18" og Men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Noen som har funnet noen hjul liggende i helgen som skal selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg har M felger til salgs, har sitti på e39 og passer rett på...innpress ET20 8x18" felger med 245/40-18 Dekkene er ikke helt hundre, det ene bak ble skjevslitt så har 2 splitter nye som kan følge med om prisen er rett.. framdekkene bør klare litt av sesongen før de må byttes iallefall. Ta en titt og gi bud om du er int. viewtopic.php?f=18&t=220426 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankRuben Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Eneste jeg kan tilby er m5 Replica felger, 2 gode dekk og 2 dårlige, kan brukes til gøy før omlegg;) Skal ikke ha noe mye for dem da dem bare ligger å samler støv;) PM med interessere og evt bud. ///Frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Jeg har M felger til salgs, har sitti på e39 og passer rett på...innpress ET20 8x18" felger med 245/40-18Dekkene er ikke helt hundre, det ene bak ble skjevslitt så har 2 splitter nye som kan følge med om prisen er rett.. framdekkene bør klare litt av sesongen før de må byttes iallefall. Ta en titt og gi bud om du er int. viewtopic.php?f=18&t=220426 Fikk inntrykk av at disse er solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Eneste jeg kan tilby er m5 Replica felger, 2 gode dekk og 2 dårlige, kan brukes til gøy før omlegg;)Skal ikke ha noe mye for dem da dem bare ligger å samler støv;) PM med interessere og evt bud. ///Frank PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå