johnoask Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Jeg har et slikt system med følere i ventilene, ikke vi abs ringen. Denne lampa lyser hele tida, har gjort det siden jeg kjøpte bilen. Har prøvd å nullstille den slik som breskrevet her på forumet, men ingenting hjelper har jo også sjekket lufttrykket, den lyser like gult ennå. Jeg har blitt fortalt at disse følerne i ventilen er dyre blir ca 1200kr per hjul om jeg skal bytte følere og mottakere, er det noen måte å feilsøke hvilken føler som er gåen selv? Kan problemet være noe annet en føleren? Eller andre lure løsninger på å få dette til å fungere igjen. Skulle likt å få systemet til å fungere igjen selvfølgelig, men er litt mye penger å bruke på det og evt må jeg vel kanskje ha 8 følere og 4 sendere. Eventuelt bare få slått av systemet slik at lampen slukkes så jeg slipper kikke på dette lyset hele tida. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnoask Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnoask Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Noen som har peil eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 http://wds.spaghetticoder.org/en/e46/Co ... System%29/ se om du finner ut noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå