Kai-P. Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 Skulle gjerne byttet veivhusventilasjonen på bilen min da det uler noe j..lig når jeg tar av oljelokket mens motoren er i gang. Det dreier seg om en -99 520i. Regner med at de skal ha blod for dette på merkeverksted. Noen som kunne tenkt seg å gjøre denne jobben for meg? Helst innenfor ti mils omkrets av Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 bavaria kristiansand sa ikke det var unormalt det ulte litt... jeg ringte å spurte for min uler nemlig også hvis jeg gjør det.. men lurt å bytte selv om da.. er du gla i å mekke litt er det ikke umulig selv tror jeg.. men må sette av en god lørdag da.. se denne videoen (3 deler).... (m54 motor men helt likt m52) hvis ikke du allerede har sett den å tenkt ikke faen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 kunne tatt den jobben hadde du bodd litt nærmere, går maks ett par timer, i grunn kurant og greit jobb, litt trangt men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ser jo forsåvidt ut som en grei nok jobb utfra videoen, bortsett fra den skruen han løsner med det snedige verktøyet sitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 ja jeg har også tenkt å gjøre dette når våren kommer skikkelig.. burde gå fint ved å studere videoen.. han forklarer jo hver detalj.. det snedige verktøyet heter tight reach wrench.. da jeg viste det til min stefar sa han bare en sånn skal jeg ha så han har kjøpt på nettet.. men litt triksing men skralle og diverse deler går det nok fint uten... jeg tror heller ikke det er nødvendig å bytte peilerøret hvis ikke peilepinnen har grodd fast inni der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Nei, om jeg nå velger å begi meg utpå denne jobben selv kommer jeg nok til å hoppe over peilerøret.. Peilepinnen er foreløpig grei å få ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå