Glennski Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Hei. Har lagt merke til at pakningene på innsiden av dørene begynner å "slippe" litt her og der. Tenkte å lime de på plass igjen siden de er limt på fra før av, ser slik ut ihvertfall. Noen tips til hvilket lim jeg kan bruke her? Må jo tåle fuktighet og temperaturforandringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 3M har en lim som er designert til dette.. Får den til ca en 50 lapp på ebay hjem i postkassa. Mulig det er å få tak i her hjemme, har igrunn ikke sjekka. http://www.ebay.com/itm/250629608660?ss ... 1439.l2649 Jeg ble vertfall anbefalt dette limet til å bruke på bagasjeromspakninga på e28'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Ah, nice Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hvis du ikke skal ha dem av igjen så kan ALT limes med Tec7. Må bAre gjøre rent før du begynner å lime, men det er vel selvfølge for de fleste;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Kjøpte den på ebay jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Er vel noe slags kontaktlim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Tenkte og på kontaktlim, det bruker vi når vi skal lime gummipakninger på supplybåt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Brukte litt kontaktlim jeg hadde liggende først, så får jeg se om det holder mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå