Gå til innhold

E39 - Fjær - 1999>1997

FrankRuben
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Da jeg var på jobb idag(bilen stod hjemme), fikk jeg en telefon av brodern som sa at han hadde hørt ett smell og at alarmen på bilen hadde gått av! Han gikk naturligvis ut for å sjekke hva det var og for å slå av alarmen, to my suprise har en fjær røket(mens den sto i ro!?).. Den ble EU godkjent for under 1 måned siden(hvordan kan de i det heletatt godkjenne dette det er trinn 3 feil?), så det er jo bare deprimerende på toppen av det hele..! Fjæren var rusta(grunnen til at den røk).

Uansett, må jo naturligvis ha ny, og har funne på Koed.no nå(finner ikke her på forumene, men do show om det er)..

Info om fjæren på koed.no:

02/1999(Februar, 1999)

523i Limousine

Stand: B

Pris: 500 så har jeg dem på døra

bilen den skal på er 523ia, 97 model.. Så VIL den kunne brukes eller må jeg bare ta meg til å lete videre?

bare til å spørre om dere lurer på noe ekstra!

På forhånd takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærene ryker på grunn av materialtretthet.. Bytt parvis på begge sidene. Koed kan vel svare på ditt spørsmål. De er kjappe på mail og har live chat på dagtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjærene ryker på grunn av materialtretthet.. Bytt parvis på begge sidene. Koed kan vel svare på ditt spørsmål. De er kjappe på mail og har live chat på dagtid.

Du mener altså bytte begge framme? Det kan ordnes, kjøper jeg denne er det nettopp det jeg får!:)

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...