kimdaleeide Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Meget pen 530d sedan selges, masse utstyr og pent holdt Webasto Motor/kupe varmer El speil Speil flipp El vinduer x4 Solskjerming intrigert i dør El gardin i bakvindu El seter i svart skinn med memory Største buisness anlegget med navigasjon og ipod kabel El ratt 2 soners klima anlegg Nedfellbare bakseter Avtagbart hengerfeste M optikk front med grøftelys 18" bbs felger på vinter felg 20" på sommer med 265/25/20 og 245-30-20 dekk Bilstein dempere Ebc turbogrove skiver fremme og bak Chippet - 224 hk og 500 newton Plastikk matte i bagasjerom El soltak i glass Mye mye utstyr masse slite deler byttet siste 6 måneder også - alle stag og foringer, dempere, fjærer, bremseklosser og skiver fremme og bak, bunnpanne pakning, pluss stor service for 2000 km siden. er interesert i innbytte, helst stasjonsvogn... Er du intr i bilen så ta gjerne en tlf til meg, om telefonen er av er jeg i nordsjøen og er å treffe på min mailadresse!!! mail address: kimdaleeide@hotmail.com
Spankus Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 litt greit å skrive årsmodell, kilometerstand og slikt?
kimdaleeide Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 klarte bare å lime inn halve innlegget tydeligvis, tuuuusen takk for at du påpekte det! 99 modell, 238 000 km . . . noe mere slikt du vil ha?
sanbje Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Har en chippa 300tdt 98 stasjonsvogn, dersom det skulle være av interesse
kimdaleeide Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 ca 100 - åpen for bud . . . . hadde vært fit å fått den vekk nå siden den ikke er i bruk og for fin bil til å bare ha stående . . .
albcar Skrevet Mars 18, 2012 Skrevet Mars 18, 2012 så fin ut er det noe rust på den? har du bilde av bilen med vinterdekkene?
kimdaleeide Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 hei hei albcar det er ikke noe rust på bilen som jeg vet om nei... har heller ikke bilder av bilen med vinterdekk, desverre . . . . men kan ta noen bilder av felgene om du vil???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå