GSS Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Holder på å undersøke litt rundt typer, og leverandører av dette. Det er snakk om komplett innsprøytningsanlegg, tenningsanlegg og mapping. Etter en utsiling står jeg nå igjen med to, KRB med autronic, eller Protrim med electromotive. Andre alternativer er i utgangspunktet ikke interessant lenger. Noen som har erfaring med en av disse systemene (evt. firmaet nevnt over), eller kanskje noen med arfaring av begge typene? Hvorfor skal jeg velge det ene framfor det andre? Og hvorfor skal jeg betale mer for den ene framfor det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 DETTE liker vi å lese Simon! Har ingen erfaring med disse som du skjønner men nå går det riktig vei, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 autronic sm4 og krb eller PBC. vet om 50 + biler med autronic som har vært hos KRB eller PBC auto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Vi driver og kobler opp electomotive tec gt i e21n min nå. Kjempe fornøyd så øangt jeg ihvertfall. Begge disse alternativene er meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå