Thewiz Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Har et sett med BBS RC 302 jeg vurderer å selge. Planen var å pusse opp felgene, men nå har jeg muligens funnet noen andre felger jeg skal ha. Felginfo: 8,5x18 ET 38 Ved hurtig avgjørelse kan kjøper få med 2stk 225/40/18 dekk. Felgene er litt røffe, trenger litt kantpussing og oppfriskning. Det er ikke kast i felgene. Med litt kjærlighet blir disse utrolig bra! Jeg har allerede startet å fjerne litt klarlakk. Ved interesse kan flere bilder sendes på PM Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Så dvs. at disse trenger full oppussing? Hva er budet hittil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Siden prosessen med å ta av klarlakk allerede har startet, så må jo dette fullføres på alle felgene. Dette er jo ikke mye jobb egentlig. Ellers så er det å pusse bort litt kantmerker osv. Vil ikke si det er mye jobb for å få disse fine. Budet ligger på 2500 akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Sikker på at dette ikke er RC303? mtp så høyt et? Lykke til med salget uansett! Tøffe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weaver Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 3500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Mener det står 302 på felgene. Takk for det! Gå litt høyere weaver så er dem dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weaver Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 3700kr og henter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 SOLGT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå