Irmelinn Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Har en 95 mod 320 stasjonsvogn.. Etter at batteriet i nøkkelen har vært tomt og blitt byttet, så virker ikke knappene og jeg må låse opp manuelt.. Ganske fortvilende nå på vinteren når bilen er frosset.. Noen som vet om jeg kan programmere på nytt på noen måte? Eller må det gjøres hos BMW eller verksted? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmelinn Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Dette står forklart i brukermanualen til bilen, Jeg husker ikke prosedyren, men husk at du må gjøre dette med alle nøklene som tilhører bilen.. Når du skal programmere inn nøklene. De nøklene/den nøkkelen som ikke blir programmert inn innen en viss tid etter at den første nøkkelen er programmert vil ikke fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 det ligger også en DIY her inne et eller annet sted på dette. Fant den ikke nå selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmelinn Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 hmm okei..jeg har bare èn nøkkel med sånne knapper på da..reserve nøkkelen er bare helt vanlig enkel.. Har ikke brukermanualen til bilen tror jeg..nettopp kjøpt den, har ikke sett etter Får leite litt å se om jeg finner noe her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Du finner brukerhåndbok på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå