Emihol1 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 hei. har bade zf og getrag kasse til m50 liggende. lurer på om begge kassene kan brukes på samme svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Ja det kan du, men mellom akslingen får du problemer med. Da ZF kassen er litt lengere, men jeg synnest at ZF er den beste kassen.. Frode G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Ja det kan du, men mellom akslingen får du problemer med. Da ZF kassen er litt lengere, men jeg synnest at ZF er den beste kassen.. Frode G okei. takk for svar må bare spørre, hvorfor mender du ZF er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode G Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 de er mer smidig ved giring, også virker det så de tåler en god del mere juling.. Frode G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Enkelmasse eller dobbelmasse svinghjul du skal benytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 usikker på hvilket svinghjul det er. gearkassene hadde jeg liggende fra før av, og motoren er nettop kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Bruker du dobbelmasse skal begge kassene passe greit på, men bruker du enkelmasse må du skifte utløselageret til en annen type på ZF-kassa pga utløsearmen/-gaffelen går imot trykkplata når du kløtsjer. Har prøvd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå