abn0rmal Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Hei. Selger et Turbokit fra CXRacing. Jeg skulle ha til Nissan, fikk til BMW. Jeg aner ikke hva dette passer av motorer, karosseri. http://www.ebay.com/itm/CXRacing-1982-1 ... 24&vxp=mtr Det er et slikt kit. Også har jeg en 38mm wastegate 8psi, fra samma selger. Needless to say, dette er kinavarer. Dette befinner seg i Trondheim. Bud på alt, eller i deler - Her, eller på PM. Kjøper betaler frakt, helst forhåndsbetalt, men kain også sende oppkrav til kjøpers bekostning. Jeg er ikke ute etter å lure noen her. Skal svare på spørsmål så godt jeg kan. Takk. MVH Vegard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Det der er til M20 motorene, de som sitter i E30 og tidlig E34. Fungerer nok til sitt bruk det der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takk for oppklaringen av dette. Ja, jeg foretrekker gjerne å teste ut billig hardware, noen ting funker, andre ting funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sletten Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 har du noen minstepirs? vis ikke kan jeg gi deg 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Som du kanskje legger merke til, så koster settet uten wastegateklokka $940 inkl frakt til norge, noe som tilsvarer 5500,- kroner. Så kan du regne på 25% MVA på dette. Er ikke på skambudstadiet enda gitt. Så nei takk. -Vegard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Den ebay annonsen virker litt misvisende står både at den har kulelager og glidelager. Regner med det er glidelager, står også at den er vannkjølt. Så lurte jeg på om du kunne tatt noen bilder av delene. Kan tenkes å være interessant dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg har faktisk bilder, siden jeg måtte sende bilder til selger for å vise hva jeg hadde fått. Tror de bruker restriktor på disse, bare litt større enn på vanlig BB turbo. Den er hvertfall olje og vannkjølt. Her er bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Synd jeg ikke hadde en m20 motor nå, for det der så da greit ut. Holder sikkert fint til et snikturbo bygg det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Helt klart. De har visst testa ut dette, uten noen andre oppgraderinger som ECU, dyser osv. Har ikke helt tallene men.. funke visst greit. vart dynotall og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo0nny Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Byr dej 5000 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 5000,- + frakt er registrert og godtatt. Lar budet stå til søndag, og selger for det om ingen byr over. Useriøse folk bes holde seg unna. På forhånd takk. Mvh Vegard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Bump, fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 bump, 4500,- uten wastegaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30power10 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Fått solgt dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abn0rmal Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Har igjen kinaturbon, har 2 stk nå, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå