e30 tic Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Okeeei:p takk for svar;)Det flytter seg godt det dær? Vil ikke si den går så veldig godt,men det er jo alt etter hva man sammenligner med. Litt mer fres enn 325 er det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Haha, tror egentlig ikke du vil selge denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Haha, tror egentlig ikke du vil selge denne ;) Hehe...nei eg vil egentlig ikke det. Men eg har 3 biler og dama har 1, samtidig er det litt mye å ha to biler som ikke er orginale, er til tider ressurs krevende. Men kommer nok til å angre en del på salg, vanskelig å finne slike biler som fungerer bra og har riktig vognkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Var d el justerbare stoler i dn og?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Var d el justerbare stoler i dn og?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Nei standard manuelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spinndu Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Hei. Kom over denne tråden. Jeg er ganske sikker på at jeg har denne motoren I min E30 som jeg nylig har kjøpt. Har du noe mer info om oppbygging av motor? Vet du hvem som gjorde jobben? Mvh. Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Hvor havnet denne bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank1e Skrevet Juni 14 Share Skrevet Juni 14 (endret) Hei, artig å finne gamle tråder på denne bilen. Den eksisterer enda, den holder til i Nord-Norge nå. Endret Juni 14 av Frank1e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank1e Skrevet Juni 14 Share Skrevet Juni 14 På 13.6.2016 den 13.11, e30 tic skrev: Hvor havnet denne bilen da Hei, artig å finne gamle tråder på denne bilen. Den eksisterer enda, den holder til i Nord-Norge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå