1es Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Er en som skal komme å se på hele interiøret denne uken, så får se etter det om jeg vurderer å selge delene hver for seg siden det var en annen som ville ha bare passasjersete også. ser for meg å få rundt 5000 hele greiene totalt, men gidder ikke å sitte igjen med et par lapper og et halvt interiør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Skjønner det! Si ifra du..! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1es Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Armlene da ? XD Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1es Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Kanskje om jeg selger baksete og forsetene separat, men prøver først å selge alt samlet. Gir deg en lyd om det blir aktuelt stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1es Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå