Gå til innhold

e34 525tds stv selges i deler. svart skinn.. bilder side 2

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvor mye er det ''igjen'' av bilen? kunne tenkt meg å kjøpt hele delebilen om du er interisert. Bor forresten i troms, så har mulighet å hente fort.

EDIT: trekker dette tilbake, da jeg ikke så dette var en touring, og ikke sedan som jeg er jakt etter :)

Skrevet

ja fort gjort å bli litt ivrig :) har en 525 12v sedan stående uten motor å gir, ikke noe rust faktsik. mener det var en 89mod farge svart. svartstoff interiøt med fomsydde svarte skinntrekk på alle seter.

Skrevet

Er denne brilliantrot? Rust på bakluke, eller noen av dørene? kunne også tenke meg nyreholderen hvis den er uten steinsprut :D

Lokk til slepekrok bak, og sånn deksel til over eksos tuppen?

for og bakfanger? stand? Tåkelys plastik?

aiai... Vet det er mye jeg spør om her ^^'

Skrevet
Hehe, den er god :) ta gjerne noen bilder av midtkonsoll, interiør osv i tilegg

har desverre ikke hadd tid enda og gjort noe med den bilen.. men har skru dag i morgen så da kommer jeg med bilder :)

Skrevet
Er denne brilliantrot? Rust på bakluke, eller noen av dørene? kunne også tenke meg nyreholderen hvis den er uten steinsprut :D

Lokk til slepekrok bak, og sånn deksel til over eksos tuppen?

for og bakfanger? stand? Tåkelys plastik?

aiai... Vet det er mye jeg spør om her ^^'

hei. nei den er vinrød av farge. bakluke er rustfri, dørene er skadet. nyreholderen har jeg, usikker på steinsprang gitt.

er det lokke til selve hengerfeste eller slepeøye du mener? har dobbelt utløp på eksos så har ikke den plasten der desverre.

Skrevet

kan ikke fargekodene på dem bilan, men e samme farge som den du har på bilde.. sjermen er bra, men ett parr plass er klarlakken flassa av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...