alekspp Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 noen som var interisert i noen deler? går på høggern om ett parr uker.
Junobruno Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hvor mye er det ''igjen'' av bilen? kunne tenkt meg å kjøpt hele delebilen om du er interisert. Bor forresten i troms, så har mulighet å hente fort. EDIT: trekker dette tilbake, da jeg ikke så dette var en touring, og ikke sedan som jeg er jakt etter
alekspp Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 ja fort gjort å bli litt ivrig har en 525 12v sedan stående uten motor å gir, ikke noe rust faktsik. mener det var en 89mod farge svart. svartstoff interiøt med fomsydde svarte skinntrekk på alle seter.
alekspp Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 har ikke tadd noen av den bilen.. skal se om jeg får tadd ett parr bilder idag, må bare finne fram snyspaden først..
Junobruno Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Hehe, den er god ta gjerne noen bilder av midtkonsoll, interiør osv i tilegg
Kristiansan'årn Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 Er denne brilliantrot? Rust på bakluke, eller noen av dørene? kunne også tenke meg nyreholderen hvis den er uten steinsprut Lokk til slepekrok bak, og sånn deksel til over eksos tuppen? for og bakfanger? stand? Tåkelys plastik? aiai... Vet det er mye jeg spør om her ^^'
alekspp Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Hehe, den er god ta gjerne noen bilder av midtkonsoll, interiør osv i tilegg har desverre ikke hadd tid enda og gjort noe med den bilen.. men har skru dag i morgen så da kommer jeg med bilder
alekspp Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Er denne brilliantrot? Rust på bakluke, eller noen av dørene? kunne også tenke meg nyreholderen hvis den er uten steinsprut Lokk til slepekrok bak, og sånn deksel til over eksos tuppen? for og bakfanger? stand? Tåkelys plastik? aiai... Vet det er mye jeg spør om her ^^' hei. nei den er vinrød av farge. bakluke er rustfri, dørene er skadet. nyreholderen har jeg, usikker på steinsprang gitt. er det lokke til selve hengerfeste eller slepeøye du mener? har dobbelt utløp på eksos så har ikke den plasten der desverre.
alekspp Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Skrevet Mars 23, 2012 kan ikke fargekodene på dem bilan, men e samme farge som den du har på bilde.. sjermen er bra, men ett parr plass er klarlakken flassa av.
manta-a Skrevet Mars 23, 2012 Skrevet Mars 23, 2012 Årsmodell e den her??Mange hull til mellomaksel på diffen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå