Emihol1 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 hei. har byttet motor i min e34. fra m50b20 til m50b25. var startsperre på b20n, men er ikke det på b25n. ews og alt er fjernet, men må dette være der for at b25n skal starte? starter går rundt, men bensinpumpe går ikke, å har ikke tenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Som jeg forstår så har du satt en 2,5 inn i en bil som fra før hadde 2,0 og startsperre. Hvis alt dette er vanos så er det plug and play. Du trenger ikke rote med EWS eller noen ting. Det gamle el anlegget i bilen kan bare ligge og du kobler el nettet fra b25 motoren til nettet på bilen via kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Som jeg forstår så har du satt en 2,5 inn i en bil som fra før hadde 2,0 og startsperre.Hvis alt dette er vanos så er det plug and play. Du trenger ikke rote med EWS eller noen ting. Det gamle el anlegget i bilen kan bare ligge og du kobler el nettet fra b25 motoren til nettet på bilen via kontakten. har bytta fra 2 til 2,5 ja. 2ern var vanos, den nye er non vanos. ews \ startsperre ble fjernet samtidig så jeg tok ut gammel motoren. har det noe å si at det er bortkoblet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Du er nødt til å rokkere litt da ja. Du har to forskjellige styresystemer. (hjerner) på vanos kontra non vanos. Da må du ha med hjernen til B25. Men videre da blir jeg usikker på hva du skal gjøre med startsperre., men antar at du skifter kun hjernen og lar resten være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol1 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Du er nødt til å rokkere litt da ja.Du har to forskjellige styresystemer. (hjerner) på vanos kontra non vanos. Da må du ha med hjernen til B25. Men videre da blir jeg usikker på hva du skal gjøre med startsperre., men antar at du skifter kun hjernen og lar resten være har selfølgelig bytta til b25 hjerne. den fulgte med når jeg kjøpte motoren så men lurer på om jeg fortsatt må ha startspærra \ ewsen tilkoblet.. lurer på i forbindelse med min andre tråd: viewtopic.php?f=1&t=219827 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå