Partygamer Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Jess, holdt på å fikse og fakse på bilen min litt i dag, og når jeg tok vekk en del av interiøret ( ett cover eller hva jeg skal kalle det ) oppdaget jeg noen kabler og ledninger jeg ikke vet hva de er til... Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Har aldri sett en sånn løs kabelbunt før.. Den siste ser ut til å være en antenne kabel hvertfall. Hvor fører de hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 tipper på at det har vært montert en eller annen type handsfri sett til en litt eldre telefon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Minner meg om gammelt radioutstyr som vi monterte i Taxi'er for mange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Det siste bilde viser en RG59 kabel som brukes som nevnt over til kommunikasjonsutstyr som Walki Talkie (sender og mottaker utstyr). Hva har bilen brukt til før du fikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Har aldri sett en sånn løs kabelbunt før..Den siste ser ut til å være en antenne kabel hvertfall. Hvor fører de hen? Kablene går i hver sin retning, kan se ut som om den korte kabelen går til sikringene eller til motor rommet. Skal skjekke så fort jeg kan! Minner meg om gammelt radioutstyr som vi monterte i Taxi'er for mange år siden. Det siste bilde viser en RG59 kabel som brukes som nevnt over til kommunikasjonsutstyr som Walki Talkie (sender og mottaker utstyr).Hva har bilen brukt til før du fikk den? Bilen var fra 1998 til 2006 eigd av en entusiast, han brukte bilen til og fra jobb bare. Fra 2006 til 2012 var den eigd av en familiefar som jobbet i nordsjøen. DENNE var montert når jeg kjøpte bilen. Den har kunn to magneter, og 3 skruehull i seg, ingen plass det kunna vert en kabel montert eller lignende; Derten til høgre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Tipper alt av kabler stammer fra et eldre handsfree opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå