gnorekno Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Brukte deler: frontfanger, bakfanger, hengerfeste med bakfanger, originale alu med bra piggfrie. Nye deler: øyelokk, listen som går under frontlykten som grillen sitter i,og en kanal for høyre side Delene er i hamar,hedmark. Bilder kommer etterhvert. Bud ønskes.
gnorekno Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Frontfangeren kommer fra deg:-). Original ja. Øyelokk til touring egentlig,men passer vel sedan og det?
Sletten Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 er det avtagbart henger feste? Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk
tic`n Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Hehe.. Den ja.. Da trenger jeg ikke den. Pris hadde du tenkt deg for øyelokk? Er ikke avtagbart herngerfeste å vel?
gnorekno Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Hengerfestet er fast. Og sitter skrudd fast i ene fangeren. Åpen for bud, øyelokkene er vel ikke verdt all verden.
tic`n Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Skal møte en på Furnes i morgen. Bor du langt unna der?
gnorekno Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Furnes er ganske stort,så kommer an på hvor det,jeg bor iallfall 4km utenfor hamar sentrum
gnorekno Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Kom og kjøp,selges billig da jeg rydder garasjen
tic`n Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Angerer på at jeg ikke tenkte mer på den grill-lista nær jeg var der..
gnorekno Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Ligger her den,bare å hente. 769 kroner for den ny.
tic`n Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Langt å reise når enn egentlig ikke må.. hehe.. Har en slik liggende brukt, men uten spylerhull. Men det kan jeg da få laget.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå