fizn Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Kanskje en smule for gammelt design på de der... Men masse annet der ute som er overgromt på E90! BBS LM er en sikker vinner, BBS CH (om det skulle vært noe uten kant), Work, OZ, Hartge, Alpina og AC Schnitzer har jo en rekke råbra felger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 ja, vurderte LM, men det begynner å bli litt kjedelig, for alle skal jo ha LM. men work har noen fine, må surfe meg nette rundt å finne ut hva som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Work Meister hadde jo vært rått da, men prisen derimot er ikke noe å skryte av... Men hvorfor ikke gå for BBS CH? Ikke verdens dyreste felger, ikke bare som kjører med det på E9x. Her er noen bilder av en E91, syns det ser bra ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 ja maister er råe felger. må sjekke litt priser på de. BBS CH blir ikke så "ulik" de jeg har nå, med tanke på finish, vil gjerne ha noe med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 har fått bestilt meg frontleppe til m3 fangeren, men den er ikke klar for sendings fra us før den 1 august, kanskje før. men den som venter på noe godt! tror det blir bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 lenge siden jeg har kommet med noen nytt, jeg har kjøpt nye slissa skiver og klosser fra ecs, enda ikke kommet, går også å vurderer å kjøpe 335i bremsekit foran, slikt at frontbremsene blir 348mm! venter også på frontleppa, så ellers, lite nytt vaska bilen i går, her kommer litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Helt nydelig bil ! Regner med 25mm spacerene er til salgs når du kjøper deg nye felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Helt nydelig bil ! Regner med 25mm spacerene er til salgs når du kjøper deg nye felger? Kanskje, trenger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Helt nydelig bil ! Regner med 25mm spacerene er til salgs når du kjøper deg nye felger? Trenger vel egentlig ikke 25mm spacere.. Men hadde nok vært perfekt å ha bak på min! Hvis du skal selge, så er jeg nok intr .. Funnet ut hvilke felger du skal gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Helt nydelig bil ! Regner med 25mm spacerene er til salgs når du kjøper deg nye felger? Trenger vel egentlig ikke 25mm spacere.. Men hadde nok vært perfekt å ha bak på min! Hvis du skal selge, så er jeg nok intr .. Funnet ut hvilke felger du skal gå for? Nei, ikke funnet så nye ut felger enda, er mye fram og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Fikk vite at leppa ikke er klar for i slutten av mnd. Arrrrgggghhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Syyyykt fin bil! Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Syyyykt fin bil! Bra jobba Takk du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Denne så veldig flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Denne så veldig flott ut Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå