Gå til innhold

Bmw performance seter i e46 coupe, noen som har det?

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

Siden E46 stoler er bolt on i E85/86 Z4 kan jo jeg fortelle litt :D

Festene på stolene er smalere enn i E46, så her lagde jeg nye branketter. I lengde rettningen er avstanden lik på stol/gulv.

Ett annen problem er airbagen i stolen på PF stolene, airbagen på E46 sitter i dørtrekket. Her hadde jeg rett og slett ikke plass til airbagdekselet i Z4en, så jeg demonterte dem og kjøpte nye Recaro CS deksler for non airbag seter. Fungerte utmerket.

Tredje problemet var at sittepute sensoren er annerledes på E9x, så måtte kjøpe en motstand på ebay for å bli kvitt airbag lampa.

Til slutt så måtte jeg lage feste til sikkerhetsselen i seteramma, E9x har dette festet i gulvet.

Ikke bare plug and play, men det er verdt det :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden E46 stoler er bolt on i E85/86 Z4 kan jo jeg fortelle litt :D

Festene på stolene er smalere enn i E46, så her lagde jeg nye branketter. I lengde rettningen er avstanden lik på stol/gulv.

Ett annen problem er airbagen i stolen på PF stolene, airbagen på E46 sitter i dørtrekket. Her hadde jeg rett og slett ikke plass til airbagdekselet i Z4en, så jeg demonterte dem og kjøpte nye Recaro CS deksler for non airbag seter. Fungerte utmerket.

Tredje problemet var at sittepute sensoren er annerledes på E9x, så måtte kjøpe en motstand på ebay for å bli kvitt airbag lampa.

Til slutt så måtte jeg lage feste til sikkerhetsselen i seteramma, E9x har dette festet i gulvet.

Ikke bare plug and play, men det er verdt det :mrgreen:

Jeg ringer deg! Har du info på den motstanden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Bare å ringe det :D Søkte bare på "occupancy bypass sensor bmw" i ebay, så fant jeg en billig liten sak som faktisk fungerte.

Det ene av setene kommer på tirsdag!! Gleder meg. Han som hjelper meg ned bilen har laget en sitepute sensor tidliggere så får se om han ikke gjør det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...