Dhamree Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Motoren er en 2,7 liter motor er ikke 100% sikker på specs men kan legge ved hva som forrige eier har fortalt. jeg kjørte motoren med ca 0.4 i ladtrykk på det meste og da gikk det veldig bra unda. helt til termostatet røyk så enten er toppen sprekkt eller toppakning gåen. var olje i vatnet og vatn i olja. m20 med 2.7l alpina innmat og nedreide stempel(kan ikke si 100% sikkert at det er dette) 8 i komp. t3 turbo med intern wastegate kina grenrør 535 dyser 535LMM utmaskinert gasspjeld til 2.75" 3" downpipe turbochip Motoren gikk helt rent og fint med dette oppsettet Kan følge med 2 toppdeksel jeg har maskinert selv, retter sagt ingen i verden som har samme :)skal ha pristillegg vist de er av interesse. ellers så er jeg åpen for bud og for innbytting til noe Gromt til e30, m3 skinn? vader interiør, mtech2 styling, aerodynamic sideskjørt, skikklig coiloverkit, bremser, kansje også en bmw som er skilter på jeg kan bruke til dagligbruk osv osv . Kontakt : Damir Serifovic 6060 Hareid Fredsæla damir8@hotmail.com 47660368 legger ved litt bilder, har ikke noen bedre en dette skal se om jeg får tatt noen flere i morgen nå norr den er ute av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Opp gi bud, kan byttes i noe gromt til e30 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Har m-tech 2 sidepaneler. Bor på sula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Blir litt for lite for motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Mye mellomlegg du vil ha eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 er ikke sikker alså.. vi kan ta det over pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Ca pris på motor a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Ca pris på motor a? tenkte meg rundt 10.000 men er åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raestad Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 lakket du innsuget for å få den looken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Ja, glassblåste det og fikk en lakker til å lakke det ikke lenge siden det er lakka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Heisann ! Jeg kan bytte den grønne E21 323i i linken her : viewtopic.php?f=37&t=210897 i den motoren om den er komplett ! (vet at det er evt gåen topp eller topp-pakning) Send PM eller mail: steinsusrud@gmail.com eller sms: 99310944 Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bohan Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 har 2stk sparco stoler, svart og blå. med vipbar rygg. pris 5000,- så og si nye! ratt, matter.. 1000,- og har et fint oppsett av stereo som jeg skal kvite meg med. men denne har en høyere prisklasse! ser du tenkte deg rundt 10 000,- for motoren.. Men kunne gjerne diskutert dette vis du er intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 vist stolene er i forskjellig farge er det ikke aktuelt, hvilket ratt? stereo er jeg ikke intresert i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå