///Mysild Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Tja, lurer igrunnen litt... Hva mener dere bilen er verdt? 1994 modell (fra okt 93) Km 256 000 (gått 17 000 km i mitt eie på ca 5 år) servicehefte til rundt 180 000 fra tyskland. EU ok til august 2014. Ble hellakkert våren 2009 (ikke blitt vinterkjørt siden) Utseende: Full m-tech (orginal plastikk! varme i speiler) med gt vinge (splittere også, men bilen er da for lav til å kjøres med) 97 grillramme med grill lakket sort, tonede ruter ca 45%, alle emblemer er carbon, 2 sett felger, et hvitt og )et sett i en hemmelig farge som komme utover våren ) Senken som er nå er ca 90mm foran og 40mm bak, varme i spylerdysene, øyelokk, xenon i alle lys, ccfl angeleyes, egenkomponert soting på blinkers, hovedlykter og grøftelys, bakrutesenker. skjermer uten blinklys, soltak, m3 baklykter og har også et sett med sota baklykter, ny frontrute! Interiør: skinn m-sport som er nokså bra (sofaen bak er "ubrukt"! Nedfellbare bakseter, M-ratt, pedaler, matter, lyspakke, m-girkule med lys, solgardin, armlene, varme i setene, m3 innstegslister, m puter på alle selene. Polert, vaske og vokset nokså ofte, så er ikke noe å utsette på lakken! Understell: D2 drifitng 36 justeringer på demper, hardhet på fjær og høyde (20-110mm) med uniball tårnlagere bak, og uniball camberjustering foran (som nytt, kun kjørt 5000 med det på bilen) Forsterket diffester fra m3 bak, polyforinger i resten av bakstillinga. Foran er det e30 m3 bærearmer med eksentriske e30 m3 foringer. Brembo skiver med greenstuffklosser, X-brace, tårnstivere foran og bak. m3 girstang (shortshift) 4 nye dekk Federal 595 Rs-R dekk blir kjøpt snarest til det ene felgsettet! Motor: Chippet til å sperre på 7250 rpm (opp ca 500) Metall luftfiler som gir RÅ lyd med god avskjerming og kjølekanaler rett inn på filteret. Ellers rent og pent. Simons sportseksos (ikke metall-lyd versjonen!) m-oljepåfyllingslokk. castrol edge 10w -60 Det er vel sånn i grove trekk... Er endel ting til men kommer ikke på atm. Har kvitteringer på MASSE av dette! Alltid stått i garasje! Vant forøvrig Concours d'Eleganse med BMWCCN Rogalandsavdelingen i klassen eldre modifisert! Har kommet litt rust på hjulbuene bak, men ikke noe særlig merkbart. så er det ei lita ripe på framskjermen etter å ha parkert på butikken (typisk) masse flere bilder etc i linken i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ingen som har noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 70-80k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Jeg tror du må lavere enn det. Er jo gjennomført, men en 94 320i "ungdomsbil" med "høy" KM vil aldri oppnå de store summene. Får jo E46 coupe til 70-80K nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Det er vel bare en 320, så du må vel treffe borti riktig kjøper for at du skal få en rimelig pris for den. Jeg ville gitt 50 max.. Me Er jo et glimrende utgangspunkt for en som vil bygge seg en fin M3 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 70-80k blir for drøyt. Du får sjelden noe igjen for det du legger i bilen.. alt over 50k tror jeg du burde være fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Har dere sitt hvilke e36 som ligger ute for 50k eller. får du ikke mere enn det burde du sette den på en låve og dra den fram om 5år, da er de kansje like overpriset som e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Har dere sitt hvilke e36 som ligger ute for 50k eller. får du ikke mere enn det burde du sette den på en låve og dra den fram om 5år, da er de kansje like overpriset som e30 Seriøst? For en 320? E36 vil AAALDRIG få E30 "status" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Har dere sitt hvilke e36 som ligger ute for 50k eller. får du ikke mere enn det burde du sette den på en låve og dra den fram om 5år, da er de kansje like overpriset som e30 Seriøst? For en 320? E36 vil AAALDRIG få E30 "status" nei, kansje ikke så sinnsykt overdrivet status som de har fått, men de vill nokk stige i verdi. slike fine eksemplarer som han eier burde uten tvil gått for mer en 50.000 når du ser hva du får for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 I mine øyne, får jeg kun igjen noe for den, om jeg bygger den til m3, som sikkert blir tilfelle etterhvert... Ikke mer en 50K ?? da kræsjer jeg den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Bilen er verdt det noen vil gi for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Bilen er verdt det noen vil gi for den Ja, er jo et par som har villet gitt 80-90 for den, men kan likesågodt ha den, og ha et "ok" utgangspunkt for en m3... men ville bare ha et "middelverdisyn" på prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Bare glem det sondre. Du får aldri det du vil ha for den uansett... Så mye som du har pelt på denne så er det mye affeksjonsverdi i den for din del som du ikke får igjen i kroner fra en evt kjøper. Eneste må vel være en som vet hvor pertentlig du er med den Fjern rust på hjulbuene, putt inn en S50B30, sett den i garasjen og ikke bruk den noe mer før jeg får nok kroner til å komme og hente den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hadde nok fått mer enn 50, men ikke 80 heller. Vanskelig å få igjen penger man har kosta på biler. Nei bygg den om til M3 (godkjent 3,2) heller du så blir nok regnestykket litt penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Enig. Bygg den om. 80-90k er mye for en 94 modell E36 320 med nærmere 270.000 på tellern. Man får jo en E46 coupe med rekkesekser og 100.000 mindre på tellern til samme pris, en betydelig bedre bil :S http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32899813 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå