///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Enig. Bygg den om. 80-90k er mye for en 94 modell E36 320 med nærmere 270.000 på tellern. Man får jo en E46 coupe med rekkesekser og 100.000 mindre på tellern til samme pris, en betydelig bedre bil :S http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32899813 Joa, MEN!! orginalt slapt understell så: innkjøp 10k for coilovers ikke m-tech noenting så ifvertfall 10k innkjøp, pluss lakk! treverk, automat etc, æsj æsj æsj! men uansett... put på den 30k i "deler" så den kan sammenlignes ihvertfall... så kan jeg begynne å bli enig... Men denne blir nok ikke solgt til det jeg kunne tenke meg for den, og skulle den bli det, får jeg det jeg "vil ha" for den... men, 250 000 km er egentlig ikke så mye etter dagens standar XD og, utifra hvor mye jeg kjører og har den i 5 år til, så har "alle biler i verden" gått mer enn denne i 2017 Rabies, ja, må kanskje gjøre det... setter inn en 3.2, og så kjøper du den om noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Enig i det! Men vil folk betale 10k ekstra for coilovers, 10k til for M-pakke ... osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Enig i det! Men vil folk betale 10k ekstra for coilovers, 10k til for M-pakke ... osv? Tja, man kan ikke forvente egenskapene til en m3, i form av orginalt understell... og ja, folk betaler somregel de 10k mer for å få m-pakken og folk som vil ha en standar bil, vil ikke kjøpe bilen min uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 rundt 50, kanskje 60 om du treffer rett kjøper. Må huske at det ofte er folk som er glad i å skru som kjøper slike biler. Å kjøpe ferdig bil er ikke alltid like kult, hadde ikke giddet det. Hadde selv heller kjøpt en 320 til 20.000kr, så brukt 30-40 tusen på den enn å kjøpe ferdig til 50-60... PS Kilometerstanden er jo mer kanon på denne - tross alt en mer realistisk kmstand enn MANGE andre. At en 92" har gått under 200.000km er jeg veldig skeptisk til ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 hvis han ikke får mer enn det dere sier for denne bilen, har hvertfall jeg fått Ekstremt mye for mine e36er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 rundt 50, kanskje 60 om du treffer rett kjøper. Må huske at det ofte er folk som er glad i å skru som kjøper slike biler. Å kjøpe ferdig bil er ikke alltid like kult, hadde ikke giddet det. Hadde selv heller kjøpt en 320 til 20.000kr, så brukt 30-40 tusen på den enn å kjøpe ferdig til 50-60... PS Kilometerstanden er jo mer kanon på denne - tross alt en mer realistisk kmstand enn MANGE andre. At en 92" har gått under 200.000km er jeg veldig skeptisk til ihvertfall... Finnes mange som ikke kan skru, og kjøper de ferdig slik... men ja, som standar bil 50-60, men som den verdien den har/er og for den bruken etc, så er den verdt endel mer ^^ da har jeg ihvertfall et svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå