NSR Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Koffertlokk fra M3 3.2 med Motorsportvinge m/ bremselys selges. Litt rust og liten bulk/hakk i luka, men vinga er hel og fin.
boost Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 For å sei det sånn so driter eg i å handle frontfangern du skulle selge. spørte før jul om den. å no har eg drevet på i nokon uker for å ordne med frakt å lettast muleg for deg å selge den. men høyrer aldri meir ifra deg,. veldig dårleg service innstilt du. so håper ikke andre handler av deg. har prøvd å fått taki den frontfangern til min søster. meget skuffet. !!!
NSR Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 For å sei det sånn so driter eg i å handle frontfangern du skulle selge. spørte før jul om den. å no har eg drevet på i nokon uker for å ordne med frakt å lettast muleg for deg å selge den. men høyrer aldri meir ifra deg,. veldig dårleg service innstilt du. so håper ikke andre handler av deg. har prøvd å fått taki den frontfangern til min søster. meget skuffet. !!! Fikk aldri svar på siste PM`en jeg sendte deg..
boost Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 Sendt deg to mld etter på eg, ein so eg spør om sprekken på fangaren er hen med tlf nr mitt so du fekk senda bilde som du aldri gjore. Å ein mld 5 daga ettepå fekk du sendt bilde!?!? Må ikkje komma å sei eg ikkje svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå