Peders- Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 hei, skal til og begynne på et turbo prosjekt. og leter egentlig berre etter tips og pekepinner om hvordan det er best å bygge og va som er best. det er mitt første turbo bygg så eg treng litt veiledning:) det er en m30b35 Takk for eventuelle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 første du må få på plass er motorstyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders- Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 okaj, hvilken motor styring anbefaler du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Også hva effektmålet er OG ikke minst hvor mye en skal bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hei. Jeg ville ha gått så langt å sagt, ta deg en halv dag eller hel på google og les litt. Se om du skjønner deg på noe, prøv å lær litt. Det er en del som skal gjøres for å turbolade en sugemotor. Litt mere stress enn å sette på k&n filter. Som gutta over meg nevner. Hvor mye penger/tid har du å bruke`? Har du satt opp budsjett. Har du tenkt på andre ting enn selve turbo kittet? Kjøling/bensin system? Bensin/e85? Turbo størrelse? Original motor/forsterket/overhalt? Kasse? Clutch? Diff? osv osv osv +++ Et tips er å google motortypen din og turbo og se hva andre har gjort, åssen sprut de har bruk. Så les om forskjellige sprut evnt spør på forum. Se hvem har bra/dårlig tilbakemeldinger. Så spørr om mere konkrete ting. Jeg er også som deg og alle andre, spørr ting på forum, men er greit å ha litt bakgrunn/grunnleggende. Det er klart, alle begynner et sted, men prøv å les gjennom en prosess som andre har gjort med din type motor. Det er meget lærerikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peders- Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 okaj, ja eg ser at det er ikke so mye eg har tenkt over når d gjelder turbo bygging:) før vell berre sette med ned og lese litt da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå