Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen ble hentet den 31.12.2011 :)

Bilen var i mye dårligere stand enn forventet og jeg fikk den ikke gjennom eu kontroll.

Er nå stående som prosjekt!

7ecv0ux2hpcnnhwdsv8x.jpg

9h85mzkv35ou7xcr01qg.jpg

cu7q1ngp7d6fpiy02abh.jpg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har også kjøpt justerbart FK coilovers kit med tuv papirer :) blir montert snart, bilder kåmmer!

yg7u9m6vl1ah0yjq7fcy.jpg

Lakkert lister, grill og nederste leppe svart :)

gbq7qmyz0h9qnaw3g9d8.jpg

M50B25 motorn som sto i er solgt, holder på å montere en annen M50B25 motor i bedre stand!

8xfpgketmnolnauqnje5.jpg

Skrevet

blir bra det her. Men kjøp nye lister rundt hele bilen og fjern angel eyes greine.. så blir det sikkert bra til slutt!

Skrevet

Knalltøft med gul E36! Men som sagt over i tråden, så burde du fjerne angel eyes og heller kjøre standard halogen parklys, nær og fjern. Det ser best ut på Gul E36 etter min mening. Flott bil ellers! ;)

Skrevet

Ja vurderer å kjøpe nye lister rundt om hele biln og grill :)

Får se hva jeg gjør med lyktene, liker angel eyes, synd den ene ringen er gåen :/

Skrevet

Måtte ta et bilde av bilen da jeg prøvde noen borbet felger jeg hadde liggende.

Ser også det blir sota ruter etter hvert! blir tøft :D

n5e4rtaqvz47ei73rw5w.jpg

Skrevet

Den der har jeg sett parkert like ved Shell @ Nittedal. Har påpekt den hver gang jeg har kjørt forbi i flere år :P Moro at den endte opp på forumet da :)

Skrevet

Tøft :) den har stådd uten skilt lenge! Mye jobb e lagt i biln nu før å få skilt på den.. skal inn på eukontroll om ikke lenge, er snart ferdig!

Skrevet

Jeg har svarte lister, og den gamle grillen med strøkne sorte nyrer. PM om det er av interesse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...