Mtech95 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Bilen ble hentet den 31.12.2011 Bilen var i mye dårligere stand enn forventet og jeg fikk den ikke gjennom eu kontroll. Er nå stående som prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 må vel følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Hentet i Narvik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Nei hentet bilen litt utenfor Oslo, har hatt bilen selv i narvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Har også kjøpt justerbart FK coilovers kit med tuv papirer blir montert snart, bilder kåmmer! Lakkert lister, grill og nederste leppe svart M50B25 motorn som sto i er solgt, holder på å montere en annen M50B25 motor i bedre stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 blir bra det her. Men kjøp nye lister rundt hele bilen og fjern angel eyes greine.. så blir det sikkert bra til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Knalltøft med gul E36! Men som sagt over i tråden, så burde du fjerne angel eyes og heller kjøre standard halogen parklys, nær og fjern. Det ser best ut på Gul E36 etter min mening. Flott bil ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ja vurderer å kjøpe nye lister rundt om hele biln og grill Får se hva jeg gjør med lyktene, liker angel eyes, synd den ene ringen er gåen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Måtte ta et bilde av bilen da jeg prøvde noen borbet felger jeg hadde liggende. Ser også det blir sota ruter etter hvert! blir tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 hentet du den litt uttafor åneby? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 er godt mulig! kjenning av deg som hadde bilen før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Den der har jeg sett parkert like ved Shell @ Nittedal. Har påpekt den hver gang jeg har kjørt forbi i flere år Moro at den endte opp på forumet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Tøft den har stådd uten skilt lenge! Mye jobb e lagt i biln nu før å få skilt på den.. skal inn på eukontroll om ikke lenge, er snart ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Jeg har svarte lister, og den gamle grillen med strøkne sorte nyrer. PM om det er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Jeg har svarte lister, og den gamle grillen med strøkne sorte nyrer. PM om det er av interesse Slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå