ibocan92 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 har ett sett med bilstein dempere til e34, dem er justerbare. har kjekket alle 4 igår og alle er veldig harde å presse sammen;) også har jeg 2stk 18" beikant felger med god del kant riper og haker men da jeg kjørte med dem merka jeg ikke noe kast som jeg husker så de trenger bare litt kantreperasjon:) bolt sirkel 5x120 og ET19/innpress 19mm. som det står på bilde av baksiden av felgen så er dem 10" brei. er 265 dekk på ene og de virker litt smale får felgen så kan sikkert ha opp mot 300 dekk sikkert:P felgene går billig, er bare å komme med bud dere syns de er verdt. demperne går til den pris det er verdt det og men ikke skam-bud;) sending blir kunn aktuelt ved forskudd betaling. så bør helst hentes;)
ibocan92 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 jeg holder til i lørenskog så den som kommer med høyest bud for dem;) kan nå meg på 47260160.
ibocan92 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 passer demperne og er bolt on på 520? Felgene passa perfekt på 520. Demperne er får e34 6syl så det skal passe 520 selv om dem satt på en 535i tidligere. Har justerbare på 535en så tenkte å bli kvitt ting som bare ligger å tar plass:)
ibocan92 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 passer demperne og er bolt on på 520? Felgene passa perfekt på 520. Demperne er får e34 6syl så det skal passe 520 selv om dem satt på en 535i tidligere. Har justerbare på 535en så tenkte å bli kvitt ting som bare ligger å tar plass:) Hør med gs bildeler så er du 100% sikker men jeg mener det skal passe fordi oppheng osv er meget lik på 520 og 535 utenom at 535 har forsterkinger bak med tanke på nesten dobbelt så mer moment på bakhjula.
ibocan92 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Hørte med gs nå jeg. Som jeg nevnte over. 6syl. 520 535 ovs har samme deler på slikt.
pinadud Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Hvor mye skal du ha for dem da? og kan du garantere at de er i orden?
ibocan92 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Man merker fort om en demper er gåen eller ikke og jeg kjekket alle 4 får hånd her om dagen og dem er tunge å presse sammen. Hørte ikke noe lekasjer osv. Er ikke helt sikker på hvor mye disse er vært i brukt stand men dem er verdt mer enn 2-300 kr. Ser at dem koster rundt 4-5 lapper nytt så i brukt stand er dem vært overkant av 1k i mine øyer. Hadde lagt dem ut før også men ombestemte meg. Da hadde jeg skrivd 1500kr bud så en bud i overkant av 1000kr så går dem;)
ibocan92 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 endring i annonse!!!! demperne ser ut til å være ikke-justerbar men heavy-duty dempere!! fant dette på en side med bilsteindempere. Bilstein støtdempere Bilstein leveres nå i fire versjoner. Bilstein Original (B4) = standard demper Bilstein Sport (B6) = heavy duty (farge gul) tror mest sannsynlig det er disse jeg har. Bilstein Sprint (B8) = senke demper (farge gul) kan også være disse? pss/pss9 = justerbart understell bud for komme utifra at dem er bilstein heavy duty dempere. har tydeligvis fått feil info av forrige eier av disse demperne, pga han mente di var justerbare men tenkte jeg skulle se nærmere på det og når jeg vridde på tuppen av demperne så merka jeg at dem ikke er justerbare. har justerbare på bilen min og vet derfra.. etter å presse sammen så går dem meget treigt ut igjen så den er i bra stand og stive;) disse demperne skal være stivere enn vanlige utifra det som står på bilstein nettsider.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Kjøper de felgene,bor ved Lørenskog selv, ring meg i morgen på tlf 91599359. Jarmund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå