hylle Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Selger et sett helt nye Mhw lykter til preface, Disse må ikke forveksles med startec lyktene. Mhw tok over for Startec og gjorde lyktene enda mørkere enn startec. Dette skjedde like før de produserte lykter til facelift. Disse lyktene er sjeldne, og disse er tilogmed helt nye! I originalpakning. Aldri vært montert på bil. Sjelden sjanse for et sett helt nydelige lykter. Disse er sjeldne tilogmed i utlandet. Tuv papirer følger med. Lyktene produseres ikke lenger og dette er once in a lifetime mulighet for helt nye lykter. Lyktene selges for 5500,- Kan sende mot forhåndsbetaling.
raynik Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 interisert å diskutere pris?? eller er det ikke diskuterbart?
raynik Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 send meg pm hva du forlanger, så skal jeg tenke på det.
kamro Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 send meg pm hva du forlanger, så skal jeg tenke på det. Han forlanger det han har skrevet, det er nok mere du som må komme med et bud;)
raynik Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 da kommer det nok ikke bud fra meg desverre.... han er villig til å diskutere pris, så da vet han va han er villig å la dem gå for... ser ingen hensikt i å legge inn but hvis man ikke vet hva som er forventet minstepris....
hylle Skrevet Mars 21, 2012 Forfatter Skrevet Mars 21, 2012 Har bud på 4200,- Ryker snart hvis det ikke kommer høyere bud.
hylle Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 Siste sjanse, budrunden går ut imorgen kl 12.00 har bud på 4200,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå