kevin1982 Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Noen som kan dignose eller har nærheten av drammen. bilen har plutselig begynt å bare låse opp fører døra. skal jeg ha opp resten må jeg trykke flere ganger. også får jeg ikke slettet feil kode på bremse føler. om noen kunne sette om det er noen flere feil koder på bilen. hadde vært geit å få vite at det er flere ting som må gjøras. noen som kan ambefale et dignose program som kan brukers på windows 7 eller Ipad???
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Holder ikke til i Drammen men kan møte deg i Oslo dersom det er aktuelt for deg. Oftest bare en kodefeil når det gjelder opplåsing da.
kevin1982 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Holder ikke til i Drammen men kan møte deg i Oslo dersom det er aktuelt for deg.Oftest bare en kodefeil når det gjelder opplåsing da. den har sluttet og blinke når jeg låser den opp å. men lurte på om man kunne finne noen flere feil og skirve det ut. hvis det er mulig.....
SweetBMW Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 skrive det ut kan jeg ikke, men jeg kan lagre alle feil somkommer opp og dermed sende deg en liste på mail evt. Hvis den har sluttet blinke kan det tyde på at grunnmodulen din er på vei ut.
kevin1982 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 skrive det ut kan jeg ikke, men jeg kan lagre alle feil somkommer opp og dermed sende deg en liste på mail evt.Hvis den har sluttet blinke kan det tyde på at grunnmodulen din er på vei ut. sende på meil går også ann. gunn modulen... hva vil det si
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 grunnmodulen er den modulen i bilen som styrer alt fra sentrallås, og alt som har med bilens "skall" å gjøra.
kevin1982 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Går det ann å "redde", gjøra noe med den...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Tja, det kan repareres hvis du ser på www.gm5.com f.eks, men oftest kan man like godt kjøpe en brukt og kode om.
kevin1982 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Tja, det kan repareres hvis du ser på http://www.gm5.com f.eks, men oftest kan man like godt kjøpe en brukt og kode om. Beklager men skjønte ikke helt hva jeg skule se etter på den siden.
kevin1982 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 Sorry!http://www.bmwgm5.com/ der fant jeg mye =) bare å få tak i en som kan lodde også må jeg programere den på nytt.
cubetito Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 jeg har program og diagnose verktøy, men har ikke pc med xp som man må ha for å kjøre programmet. har du det så kan jeg hjelpe deg.
kevin1982 Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 jeg har program og diagnose verktøy, men har ikke pc med xp som man må ha for å kjøre programmet. har du det så kan jeg hjelpe deg. jeg har windows 7... hjelper det noe. ellers kans jeg sikker låne en.....
cubetito Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 jeg har program og diagnose verktøy, men har ikke pc med xp som man må ha for å kjøre programmet. har du det så kan jeg hjelpe deg. jeg har windows 7... hjelper det noe. ellers kans jeg sikker låne en..... har prøvd selv å kjøre det i xp modus med win7 men gikk ikke. så det må være en xp tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå