M3 Yngve Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Gi bud skal bort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
løvblad Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 200 kr ink frakt for blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 200 kr ink frakt for blinklys? haha, gi bort pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 200 kr ink frakt for blinklys? Koster 170,- kr å send dem. Så skal jeg bruke tid jeg ikke har, til å pakke og sende. Da er det mye lurere å kaste dem da. Lykta skal ikke selges ( enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Har du både venstre å høgre frontlykter te e46 coupe då siden du har høgre her å venstre på finn.no?? E xenon tenner å styreenheten på begge vis du har begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Har du både venstre å høgre frontlykter te e46 coupe då siden du har høgre her å venstre på finn.no??E xenon tenner å styreenheten på begge vis du har begge? Har solgt ei lykt og skal mulig bruke denne her selv. Men har noen tenner løse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 E det den litle kvite saken inni lykten eller e det den grå store bosken på utsiden du meiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 E det den litle kvite saken inni lykten eller e det den grå store bosken på utsiden du meiner? Mener jeg har begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Kor masse for dei store grå ?? hels 2 stk om du har xenonen min funke kje på høgre side og blinker på venstre:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hadde du det liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Hadde du det liggende?? Mener det, men har dessverre ikke tid til å leite de frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 hmm=/ trenger noen brukte, for nye er forbanna dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Skal se om jeg får noe tid å se etter dem i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Supert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nexsor Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Solgt lykta? Er det type AL eller ZKW lykt? Vet du om den passer på en E46 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå