Bmw mann Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Hva er best men koster ikke skjorta om jeg ønsker meg navigasjon, musikkavspilling hvor jeg kan koble til usb og iphone/aux? Dvd er og fint og ha, men ikke noe stort behov. Har idag dyNavin men er ikke fornøyd. Litt tungvint meny styring men det største problemet er vel at radio kanalene som jeg lagrer forsvinner mens jeg kjører, mens selve signalet når kanalen er inne lever sitt eget liv. På toppen av det hele så hopper lyden fra front høtalerne til bakhøytalerne ... Er ikke så veeldig kravstor til mye lydkvalitet, men kjekt når det spiller bra. Orginalt bmw spiller jo bra det og men skal visstnok være dyrt og dårlig i forhold til billig kina crap.. Brukervennlighet er alfa omega! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Har en kenwood dnx 7200 2 din som går billig. Den har navi, aux, USB, iPod støtte, DVD ++++ Send pm om det er intresant Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Ingen som har en input til hva problemet kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Sliter også med volum justeringen.. Den er utrolig følsom. Fra 0 -1 hører du nesten ingenting, 1-2 så hører du litt, mens fra 2-3 så blir det plutselig for høyt til at du kan føre en samtale, mens 3-4 da er det full fest i bilen.. Forslag til hva det kan være ? Noen i Stavanger som har peiling på disse spillerne ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flushy Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Hei, Jeg bruker denne: http://egadgets.no/product.html?product_id=25&category_id=7 Ingen problemer hittil og stor fornøyd Hva er best men koster ikke skjorta om jeg ønsker meg navigasjon, musikkavspilling hvor jeg kan koble til usb og iphone/aux? Dvd er og fint og ha, men ikke noe stort behov.Har idag dyNavin men er ikke fornøyd. Litt tungvint meny styring men det største problemet er vel at radio kanalene som jeg lagrer forsvinner mens jeg kjører, mens selve signalet når kanalen er inne lever sitt eget liv. På toppen av det hele så hopper lyden fra front høtalerne til bakhøytalerne ... Er ikke så veeldig kravstor til mye lydkvalitet, men kjekt når det spiller bra. Orginalt bmw spiller jo bra det og men skal visstnok være dyrt og dårlig i forhold til billig kina crap.. Brukervennlighet er alfa omega! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 styr unna haulingan hvis du skulle bli anbefalt det... den er også ustabil på en del punkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xMay90x Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Kjøpte meg en Pioneer AVH-1400DVD hos Tv-boden i sverige, har ikke fått montert den opp enda, men den har både usb, aux, klar for iphone og ipod, navi osv osv..jeg fikk den for 2947 med bedre kurs i fra banken..koster 3395 i svensk..så hvis jeg hadde hvert deg og du ikke bor så langt unna svinesund så ta deg en tur dit å hør med dem som jobber der, de gir deg gode priser og rabatter. fikk tilogmed aux ledning og adapter med gratis hos dem når jeg kjøpte den spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hualingan har jeg ikke hatt noe problemer med De eldre versjonene var det noe tull med men de som er nå er knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Radio signal trådene i ruta er ikke defekte, antenne forsterkeren er ikke defekt, og diagnosen finner INGEN feilmeldinger. Radio'n virker når bilen står parkert mennår den begynner å rulle forsvinner signalene så ogsi helt. Spilleren er det heller ikke da jeg har prøvd andre spillere på bilen også... Noen ideer folkens ? Lignende opplevelser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Høres ut som at det kansje er en antenne/antenneforsterkerkabel som er skadet. Når du kjører og vibrasjoner gjør at en av kablene kommer innat chassi eller jord noen plass vil du miste signalet. Volum justeringen kan du vell ordne ved og skru ned hver høytalerkanal slik at volumkanal blir mindre følsom. Kan det på huangilan ihvertfall. Still fl,fr,rl,rr ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Høres ut som at det kansje er en antenne/antenneforsterkerkabel som er skadet. Når du kjører og vibrasjoner gjør at en av kablene kommer innat chassi eller jord noen plass vil du miste signalet. Volum justeringen kan du vell ordne ved og skru ned hver høytalerkanal slik at volumkanal blir mindre følsom. Kan det på huangilan ihvertfall. Still fl,fr,rl,rr ned. Angående volum, så er problemet at lyden hopper fra fremre til bakre høytalere, så justering av hver høytaler vil ikke hjelpe og er desverre heller ikke en mulighet med denne spilleren.. Er vel bare dårlig kontakt i ledninger som gjenstår å sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Det at lyden forsvinner fra de fremre høyttalerne kommer trolig av at du har navigasjonsprogrammet kjørende i bakgrunn. Når det kommer beskjeder fra dette, vil fremre høyttalere mutes ned og gi meldinger fra GPS-programmet. At radiokanalene forsvinner tror jeg har noe med RDS og AF å gjøre. Er selv ikke så fornøyd med radioen på spilleren (til E46), spesielt når AF står på. Når signalet da begynner å bli litt dårlig og radioen forsøker å finne en sterkere stasjon blir radioen totalt ubrukelig. Synes den fungerer best når AF er slått av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Det at lyden forsvinner fra de fremre høyttalerne kommer trolig av at du har navigasjonsprogrammet kjørende i bakgrunn.Når det kommer beskjeder fra dette, vil fremre høyttalere mutes ned og gi meldinger fra GPS-programmet. At radiokanalene forsvinner tror jeg har noe med RDS og AF å gjøre. Er selv ikke så fornøyd med radioen på spilleren (til E46), spesielt når AF står på. Når signalet da begynner å bli litt dårlig og radioen forsøker å finne en sterkere stasjon blir radioen totalt ubrukelig. Synes den fungerer best når AF er slått av. Kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt, bare at radioen min virker nesten ikke selv om af er av ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå